Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 vell han er dårlig på å prate om følser. han liker ikke prate. han er oppvokst med å aldri få si det han vil. og sier han det så blir han ikke respektert. noe som er utrolig trist. tenker at det er grunnen til at han ikke liker å prate. hverken om positive ting eller negative. tenker at han må på mange måter lære seg dette. barna trenger en pappa som kan prate litt for seg. hjelpee barna. han klarer knapt å være der for meg. jeg vet han er der. men han sier ikke noe. flink til å bare lytte. men klarer ikke få frem følser eller tanker. han vil ikke oppsøke hjelp. er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe han??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 På meg høres han ut som en vanlig mann..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 kanskje han synes det er lettere å skrive? Du kan jo skrive en mail til han om det, og se hva han svarer. Men du må ALDRI le av hva han skriver. Dersom han har problemer med å uttrykke følelser er det viktig at du bekrefter følelsene hans selv om du ikke er enig i ting. Det han føler er det han føler, ta det på alvor. Han trenger ikke si alt, men det er jo viktig barna får snakke om sine følelser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå