Gå til innhold

TFK joggster III VS twist?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Nå er jeg ikke ute etter klaging på denne vognen, er så og si 110% sikker på at dette er vognen for meg.

Men det jeg lurer på er om noen har erfaringer med den ene eller andre? Jeg bor på en plass hvor det er like kort vei ned til byen som det er til marka/fjellet. Hadde først bestemt med for joggster III men leste litt og bestemte meg for at twist også kunne brukes på grusvei og slikt.

Men nå har jeg lest litt igjen og det står at twist IKKE er laget for terreng og slikt men helst for by. Det jeg tenker er jo at joggster kan du kjøpe snurrehjul til.

Noen som vil dele erfaringer eller komme med gode råd til ei som ikke har peiling på vogner? :)

På forhånd tuusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen av disse, men har Mountain Buggy Urban Jungle, som nok er veldig lik Twisten. Jeg har gått mye i skogen med den, og har vært helt super.... Ikke prøvd Terrain- utgaven jeg, men synes den jeg har funker helt bra til alt jeg har behov for iallefall:-)

Gjest Lindus :) 1 pp
Skrevet

Vi har TFK joggster vogna, og er super fornøyd med den!! Den kan kjøre i terreng, kjører den ofte i skogen jeg hvertfall. Også er det veldig god plass i den, kan bruke den helt til barnet slutter med vogn. Kan anbefales :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Tusen takk for svar:) føler at det komme til å bli joggsterIII :)

Skrevet

Vi var i samme situasjon som deg. Endte med twist og glad for det. En venninne kjøpte III'ern men byttet inn i twist. En annen venninne hadde III men brukte kun det svingbare ekstrahjulet. Er det turveier eller veldig humpete stier det er snakk om? Hvis førstnevnte hadde jeg uten tvil valgt twist. Sistnevnte ville jeg vurdert III for mange harde slag kan visst gjøre at stangen på twist-hjulet knekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...