Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Er det noen som har ansatt noen uten at personen har oppgitt referanser? Jeg har prøvd å få tak i referanser, men det har ikke latt seg gjøre. Jeg vet hvor dumt det er, men håper arbeidsgiveren velger å stole på meg. Noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Har fått flere jobber, men aldri opplevd at referansene har blitt kontaktet før etter det første intervjuet. Men det er kanskje forskjellig fra bransje til bransje? Hvorfor har du ingen referanser? Er det ingen som har noe positivt å si om deg? Må ikke nødvendigvis være en tidligere sjef, det kan f.eks være en kollega eller lærer du har hatt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Jeg har referanser om de personene jeg har kontaktet svarer meg, men de rekker kanskje ikke å svare meg før torsdag (da intervjuet er). Og hva om de i det hele tatt ikke svarer meg? Må jeg da prøve å få tak i en annen lærer som har hatt meg lite og kanskje ikke husker meg? (prøvd med hovedlærer). HI
Tipp topp Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Det må ikke være en lærer eller tidligere kollega som er referanse. Du kan bruke noen andre som kjenner deg godt og kan si noe om dine egenskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå