Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Han har et intenst ønske om å bli slankere. Siden han ble sein lagde han sin egen middag. Stekte egg og bacon. Jeg spør om han ikke skal ha skive til. Nei nå tenkte han å kjøre lavkarbo sier han. Så lager han seg en skamsøt sjokoladekaffi og en kokosbolle til dessert. Og en is. Hehehe... Nå er han ute å sykler på den nye sykkelen med computer.(ny, svindyr og uhyre lite brukt) Det står ikke på utstyr og ambisjoner ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Da må du si ha skal lese den lavkarbogreia en gang til:) Sukker er nono, og der er mye sukker i både sjokladekaffe og is:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Hihi! Alt usunt som er godt er lik lavkarbo da... ;-)
Gjest Miryks Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Høres ut som gubben min, det. Vil bli kvitt magen (som jeg forsåvidt ikke ser noe galt med..), og enda kjøper'n seg brus midt i uka osv. Gidder ikke si noe, han får styre selv
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 haha, sånn holder min mann på også. Og blir sur når jeg sier at han har misforstått konseptet lavkarbo
Rosepus™ Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Høres ut som gubben min, det. Vil bli kvitt magen (som jeg forsåvidt ikke ser noe galt med..), og enda kjøper'n seg brus midt i uka osv. Gidder ikke si noe, han får styre selv Nei, ikke sant. Bra utstyr skal stå under tak
kaklemor Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 En jeg kjenner skulle slanke seg litt og droppet smør på brødskivene sine. Så brukte han opp en pose omtrent med majones .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå