Gå til innhold

BH størrelse etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

Gjest stårma
Skrevet

For å si det sånn: jeg hadde pupper før, nå føles puppene mine helt tomme, slappe og flate. Har en baby på 8mnd og ammer. Det er fortsatt mye melk selv om puppene føles helt tomme. Under svangerskapet og på starten etter at han var født så var puppene mine kjempestore (dolly parton liksom), men når melken stabiliserte seg så virker det som om melkeproduksjonen har tatt vekk alt annet "fyll" i puppene. Lurer fælt på hvordan puppene mine kommer til å bli når jeg slutter å amme, blir de fyllt opp igjen (med fett?, mener jeg har lest at pupper er 80% fett) eller kommer de til å fortsette å være så flate og tomme med masse løs hud? Når jeg ligger på ryggen nå så ser jeg helt flat ut, før hadde jeg kløft og var 70DD, i starten av ammingen brukte jeg 80E, nå har jeg de samme ammebh'ene men fyller de absolutt ikke ut. Jeg har gått ned til samme vekt jeg veide før graviditeten nå, har muligens gått litt for fort ned i vekt uten at jeg kunne noe for det.

Noen tips til å få finest mulig pupper etter ammeslutt? kjærringråd?

Noen som er ferdig med ammingen som kan dele sin erfaring med meg? hvordan ble puppene deres?

Jeg har en god baby som absolutt har fått i seg nok næring, så puppene mine har gjort jobben sin;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens jeg var gravid og ammet hadde jeg størrelse 75DD eller E. Etter ammeslutt er dem blitt størrelse 75C eller D . Også er dem blitt på en måte mykere. Men stort sett ser dem vel ganske lik ut som før jeg ble gravid, kansje litt mindre "sprett" :) Har sånn inntrykk at dette er genetisk, altså ikje så mye man kan gjøre til eller fra..

Skrevet

I første svangerskap vokste puppene i første trimester, så ingenting mer, ikke en gang etter fødsel når melken kom syns jeg de var noe større. Ammet i 18 mnd og de var ikke akkurat struttende lenger. Men jeg kunne fint bruke samme størrelse som før jeg ble gravid, 85 B.

I andre svangerskap merket jeg ingenting på puppene, men denne gang ble jeg "Dolly Parton" de to første ukene etter fødselen. Av forskjellige grunner begynte melkeproduksjonen å avta etter 2-3 uker, så det varte ikke lenge. Klarte uansett å amme til hun var 8 mnd, men allerede etter 4 mnd begynte puppene å være slappe. Nå måtte jeg gå ned til 85 A etter avsluttet amming.

Skrevet

I første svangerskap vokste puppene i første trimester, så ingenting mer, ikke en gang etter fødsel når melken kom syns jeg de var noe større. Ammet i 18 mnd og de var ikke akkurat struttende lenger. Men jeg kunne fint bruke samme størrelse som før jeg ble gravid, 85 B.

I andre svangerskap merket jeg ingenting på puppene, men denne gang ble jeg "Dolly Parton" de to første ukene etter fødselen. Av forskjellige grunner begynte melkeproduksjonen å avta etter 2-3 uker, så det varte ikke lenge. Klarte uansett å amme til hun var 8 mnd, men allerede etter 4 mnd begynte puppene å være slappe. Nå måtte jeg gå ned til 85 A etter avsluttet amming.

Og for å legge til. Det er graviditeten som endrer puppene, ikke ammingen. Så det er nok dessverre lite man kan gjøre i ettertid, annet enn å legge seg under kniven.

Skrevet

75 d før svangerskap og det samme 4 år etter. Ammet i 18 mnd. Litt mer "heng", men ikke mer enn det man må regne med i aldersforandring når man har bikket 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...