Gå til innhold

Hva skrive i profilen på nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har lyst å prøve ut nettdating, men lurer litt hva som er vanlig å skrive der. Jeg har foreløpig ikke registrert meg så jeg vet liksom ikke helt hva det går i.

Hvor mye bør jeg skrive om meg selv? Skal jeg skrive rett ut hva jeg ønsker, f.eks fast forhold, flere barn mm? Og hva med det jeg ikke ønsker (f.eks røykere).

Jeg føler meg helt blåst, har egentlig aldri drevet med noe form for dating, og har ikke mange forhold bak meg. Men så er jeg bikket 30 og selv om det bare er 7 -8 mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen vil jeg kaste meg ut i det og se om jeg kan finne en ny mann slik at jeg kan få flere barn før det blir for sent.

Alle råd mottas med takk, gjerne også forslag til hvilke nettsted som er bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling. Bare pass på.. Har 3 mannlige venner som er single og er ivrige nettdatere og de er virkelig ikke noe å samle på.

Så håper du er kritisk :)

Skrevet

Jeg tror jeg har lyst å prøve ut nettdating, men lurer litt hva som er vanlig å skrive der. Jeg har foreløpig ikke registrert meg så jeg vet liksom ikke helt hva det går i.

Hvor mye bør jeg skrive om meg selv? Skal jeg skrive rett ut hva jeg ønsker, f.eks fast forhold, flere barn mm? Og hva med det jeg ikke ønsker (f.eks røykere).

Jeg føler meg helt blåst, har egentlig aldri drevet med noe form for dating, og har ikke mange forhold bak meg. Men så er jeg bikket 30 og selv om det bare er 7 -8 mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen vil jeg kaste meg ut i det og se om jeg kan finne en ny mann slik at jeg kan få flere barn før det blir for sent.

Alle råd mottas med takk, gjerne også forslag til hvilke nettsted som er bra:)

de fleste sidene har sånne tester du kan ta for å se hvem som matcher deg. Og i profilen pleier du krysse av for om du røyker selv elelr ikke, og om det er greit med røykere. Det samme gjelder om du har barn, vil ha flere eller ikke. har vært innom 3 sider, og det er på alle de i hvert fall. har bare betalt på den ene siden da... ellers har jeg bare prøvd sånne prøvedager osv..

Jeg tør aldri treffe noen når de tar initiativ så har ikke funnet meg noen ennå. Men for å si det sånn, på q500 er det bare gamle stygge nerder. match og sukker fungerer veldig bra.

(har selv aldri skrevet profiltekst, bare svart på spørsmål og kysset av for ting...) :)

Elsker sukker forresten.. der kan du prøve deg ut gratis, og alle menn som betaler kan du snakke med. Og det er mye mer enn du tror. De har alt, Leiligheten, matchtre... ja det er så utfyllende at det er bare gøy å være der uansett:)

ville prøvd sukker først, så ser du jo hvordan nettdating funker før du betaler for et medlemsskap. (sukekr er ikke usriøst som mange skal ha det til) Der står det også i profilen om du ønsker langvarig forhold, livet ut, en liten flørt, vennskap osv.. så seer hvem som er seriøs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...