Gå til innhold

Vanskelig ventetid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "vet" at jeg er gravid, har ikke testet meg da, og har mye smerter i magen, og er sikker på å miste igjen, så sitter liksom å venter på at jeg skal starte å blø slik at det blir bekreftet at jeg har mistet.

Har ikke ringt til legen, for sist jeg mistet så fikk jeg kjeft fordi jeg "brukte tida deres" på å komme ettersom jeg var så kort på vei (7 uker) , og de likevel ikke kunne gjøre noe.

Ettersom jeg har mistet flere ganger før, og har snakket med ulike leger som sier mye forskjellig, så har jeg nå valgt å ikke løfte tungt eller anstrenge meg for mye, presser ikke kroppen unødvendig.

Har også valgt å ikke ta test, for mister jeg så er det bedre å ikke ha bekreftet graviditet, slik at jeg kan heller tro at jeg ikke var gravid, men har kun mens :-p

Er 4 uker siden første dag i forrige mens, men kan variere fra3-6 uker mellom hver gang, så vet ikke når jeg kan forvente mens heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror tankene dine kverner ennå mere uten at du tar testen. Hvis du tar en test og den er positiv så trenger du ikke vente på mensen, da blir den bare tiden frem til uke 8... Eller har du mistet ennå seinere enn det...??

Prøv å eliminer mest mulig å undre over. Ventetiden blir nok lang uansett...

Skrevet

Dette var da en hel haug av gjetting.

Du har ikke teste så har ikke bekrefteles ¨på at du er gravid, du bare gjetter.

Du tror du mister, men vil ikke snakke med lege, så gjetter bare på det også.

Det er 4 uker siden mensen, noe som er den vanligste syklusen, så når vi er så igang med å gjette tipper jeg at du har syket deg så opp pga tidligere uhell og det du kjenner er menssmerter.

Ta en test så du vet, å gjette fucker bare opp hodet.

Skrevet

Hi her.

Er ett år siden jeg mistet, og har egentlig gitt opp å bli gravid, har planer om å gå til lege pga dette, og en del smerter i mage og uregelmessig mens.

Om mens kommer så tar jeg ikke det som at jeg har mistet, og mister jeg så vil jeg heller miste tidlig enn sent, og det er som regel en grunn når man mister tidlig.

Har i ett år nå hatt mye smerter HVER eggløsning, verre og verre i det siste. Og har ventet på disse smertene for da SKULLE jeg ringe lege, men de smertene som jeg nå har ligner ikke i det hele tatt på disse smertene.

Vurder jo selvsagt å ta en test, men vil egentlig ikke teste meg for tidlig heller.

Skrevet

Vondt å lese inlegget ditt, TS :( Tror du kunne hatt godt av å snakke med noen...? Feks jordmor? Hva med å kontakte helsestasjonen og høre om du kan få komme på en samtale fordi du har det vanskelig? Eller hva med å bytte fastlege til en mer menneskelig en?

Er det noe som ødelegger, så er det den uroen du nå har... Selvom det er vanskelig, så bør du prøve å slappe av så godt du kan. Senk skuldrene, ta det med ro og spis folat :)

Lykke til,kjære deg! ønsker deg alt godt:)

Skrevet

Etter å ha lest siste innlegget ditt så råder jeg deg absolutt til å be om henvisning til en dyktig gynekolog :) kan være at ville hatt godt av medisiner under svangerskapet. be om henvisning gjennom fastlegen din, eller bestill privat. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...