Gå til innhold

Hvor mye koster barselhotell? (fredrikstad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er det samme over hele landet, men lurer på hvor mye det koster, om det koster for begge, meg og mannen altså eller kun mannen?

Og om vi ikke ligger på barselhotellet men en annen avdeling på sykehuset koster det da også?

Takker for alle svar jeg får :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen år siden vi lå der og da hadde de ikke barselhotell. Vi bodde på familiefilm, jeg betalte ingenting, men mener mannen min betalte en liten sum pr natt.

Sjekk nettsiden deres

Skrevet

Hei. Fødte på SØF i august, og da kostet det 200kr pr natt for far/ledsager, det gjorde det også da min venninne fikk barn for 3 år siden, så tror ikke de endrer prisene veldig ofte. Mat må kjøpes utenom på narvesen eller i kantina. For deg koster det ingenting, du er innlagt "pasient" og får alt du har behov for :-) Lykke til med kommende fødsel :-)

Skrevet

Det er foresten ikke noe barselhotell der, men 3 avdelinger. Og den ene avdelingen, B7, har familierom med dobbelseng. De andre avdelingene har en ekstraseng som man drar ned fra veggen. Ser ut som et klesskap når det ikke er dratt ned :-P

Skrevet

Men det er vel ikke barselhotell der? Er det ikke bare sånn at far betaler 200 kr døgnet for å overnatte på rommet ditt? Slik var det for et år siden ihvertfall...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Fødte i trondheim gratis for meg 250 for samboern.

Endte med at jeg sendte han hjem en natt for tidlig fordi senga var så myk at rørte han på seg så skvalpet jeg og gogutten ut.

Skrevet

Det stemmer,Magica fra tryll. Men B7 har dobbelseng på rommene :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Er det bare enkeltrom i Fredrikstad?

Skrevet

Nei, jeg måtte dele rom sist. Da dro mannen hjem....Men tror de prøver, om det er plass...

Skrevet

Nei, det er ikke bare enkeltrom. Men B7 har kun det. B2 og B3 har begge deler. men der er enkeltromma forbeholdt mødre som har tatt keisersnitt, eller mødre med psykisk sykdom,eller syk baby. Det var det de fortalte meg ihvertfall. Klart, er det ledig, så får man jo enkeltrom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...