Gå til innhold

Tur til syden uten baby på 2 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bestilt kjærestetur i syden i en uke. Babyen på 2 mnd. skal være hos bestemora si. Ammer ikke så det er ikke noe problem.

Blir deilig å bare være kjærester og ikke foreldre

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Haha, skal provosere nå da?

Skrevet

hvorfor fikk du barn i utgangspunktet?

Skrevet

Nei, det er ikke for å provosere eller et troll. Var en som skrev på facebook istad at de hadde bestilt kjærestetur i syden 1 uke.

Snuppa her ble litt sinna mens jeg skrev så glemte å nevne det. Så det er faktisk ikke troll og jeg ble sjokkert når jeg leste det

Skrevet

Er bestilt kjærestetur i syden i en uke. Babyen på 2 mnd. skal være hos bestemora si. Ammer ikke så det er ikke noe problem.

Blir deilig å bare være kjærester og ikke foreldre

Troll!

Hva skal slike som deg med en baby uansett? trodde du virkelig at kjærestelivet ble som før kun 2 mnd etter fødsel eller.. ?

Skrevet

Håper dette er et tull!! jeg husker jeg skulle i bryllup når snuppa mi var 3 måneder...en natt syns jeg var vanskelig...skal få mitt 3. barn nå og er ganske klar over at et lite barn trenger moren sin!! kjæreste tid trenger man også...men alt til enhver tid!!

Skrevet

Som sagt så leste jeg det på facebook, fikk bare ikke nevnt det i HI. Dessverre er det ikke tull

Skrevet

Går nok fint med babyen hadde vært verre med meg!! Synes det er vanskelig å være vekke fra barnet mitt mer enn 48 timer og hun er 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...