Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 hvilke typer topper/gensere bruker dere? Holder på å bli sprø, er 172 cm og veier ca 58 kg og bruker 70 F/G i BH-størrelse. Opplever at alt av overdeler ser bare latterlig dum ut på meg. Har en smal midje og litt ekstra på magen(etter to graviditeter). Magen plager meg ikke, ser fin og flat ut med riktige bukser. Vil gjerne framheve midjen men med tettsittende topper blir jeg rene Pamela Anderson, puppene står der ute og ser bare gigantiske ut. Ved vide plagg så er jo puppene selvsagt fortsatt like store, og da i tillegg ser jeg veldig stor ut resten av overkroppen. Liker formsydde skjorter med litt lengde men når kroppen ikke deler størrelse med frontpartiet funker det heller ikke. Ser ut som knappene skal sprette i øynene på folk, og går jeg opp i størrelse, ja da ser jeg feit ut som sagt. Utringninger blir alltid vulgære osv osv... Hvilke klær bruker dere? Hjelp en stakkar puppedame. Skal sies det hjelper vel heller ikke på selvtilliten at jeg jobber som frisør og står foran speilet hele dagen og har mulighet å se meg selv hele tiden, har mange mannlige kunder og ser ofte hvor øynene deres vandrer... Hoff, utblåsning fra meg...
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 når du bruker litt større topper så bruk et belte i midja så får du fremhevet den også, eventuelt invistere i et fint midjekorsett du kan ha istedetfor belte.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Formsydde topper/skjorter og cardigan med V-utringning.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Jeg anbefaler å dra til London, eller handle på nett her: http://www.bravissimo.com/pepperberry/ Her har de for eksempel skjorter som passer. Og badedrakter etc etc. Bravissimo har også enormt stort utvalg i bH'er, dersom du drar til London anbefales det å reservere prøvetime på forhånd. Da får du en vennlig dame som springer frem og tilbake for å finne riktig størrelse, mens du står i det gigantiske prøverommet og venter.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Hei, jeg så en gang på Oprah-show at den var laget skjorter spesielt for barmfagre kvinner. Om jeg ikke husker feil hadde de et ekstra tøystykke på innsiden av knappene som gjor at den satt penere på. Klarer ikke å finne link til dette, men vet at det eksisterer. Ellers gir Trinny og Susannah gode tips om kroppsformer på denne linken: http://bodyshapestyl...h-the-lollipop/ Det kan også nevnes at det finnes bher som minimerer bysten (uten å klemme de flate). Disse vet jeg at de har på Cubus. Kanskje det kunne hjulpet litt iallefall? Hilsen ei med relativt små pupper........
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Takk for tips. Skulle ønske London var i klesbudsjettet mitt, men ser litt dårlig ut akkurat nå Skal sjekke ut linkene. Cardigans bruker jeg en del, funker litt bedre enn andre ting. Ellers går det veldig mye i svart, men det blir jo så kjedelig i lengden. Flere som har gode tips? "Krympe-BHer" vil jeg gjerne ha, andre som vet om plasser de har dette?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Takk for tips. Skulle ønske London var i klesbudsjettet mitt, men ser litt dårlig ut akkurat nå Skal sjekke ut linkene. Cardigans bruker jeg en del, funker litt bedre enn andre ting. Ellers går det veldig mye i svart, men det blir jo så kjedelig i lengden. Flere som har gode tips? "Krympe-BHer" vil jeg gjerne ha, andre som vet om plasser de har dette? Dette var HI forresten
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Kan godt ta i mot litt pupper fra dere jeg, motsatt problem her.... Ingen topper som passer noe særlig til meg heller... Normalt slank, og 75aa..... Bikini er bare å glemme om man ikke får kjøpt delene hver for seg....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Du kan godt få litt ja, så kanskje vi begge har mulighet for å finne bikini som sitter HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå