Gå til innhold

Trampolinekjøp... noen med erfaringer om pris og kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med trampolinekjøp? Vurderer å kjøpe en på Coop OBS til 1490,-. Den er 3,09meter, og nett er med i prisen. Blir den egentlig litt for liten? Har også sett en på Europris til 1899,- med nett. Den er 3,65meter. Men undrer litt på kvaliteten...

Noen som vet om noen bedre tilbud? Hvor stor trampoline har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt den fra Obs, og noe større enn det har ikke jeg lyst til å ha i hagen i hvert fall. Den er temmelig ny, så vet ikke så mye om holdbarhet. Ser helt lik ut som alle andre, og ungene elsker den!

Skrevet

Generelt så tror jeg kvaliteten på tranmpolinene er grei på de alle, men sjekk at nettet festes på innesiden av fjærene og ikke på yttersiden direkte på ramma.

Hvis du skjønner, litt vanskelig å forklare.

Forskjellen blir iallfall at på den ene måten er fjærene utenfor nettet og på den andre innenfor. Innenfor er jo ikke like bra.

Skrevet

Den på europris har vel nettet på utsiden av fjærene.

Vi har kjøpt den på obs som er 3,9 meter. Koster ca 2300 med nett.

Har ikke fått satt den opp enda for det er fremdeles litt snø i hagen, så vet ikke ang kvalitet. Men regner med de fleste trampolinene i den prisklassen er rimelig like sånn?

Skrevet

Vi kjøpte på Jysk i fjor, og satte den akkurat opp igjen nå.

Er veldig fornøyde, og den har sikkerhetsnettet innenfor fjærene.

Skrevet

Takk for svar. Spørs om vi går for den på OBS, har ikke råd til så dyr trampoline nå..

Skrevet

Jeg kjøpte på europris i høst til 800 kroner - helt super. Selv om nettingen er utenpå fjærene, er fjærene helt borte og dekker at den blå plastikken som ligger rundt.

Skrevet

Vi har europris sin. Tredje sesongen vi har satt den opp nå. Den er like fin, og har tålt masse bruk.

Sikkerhetsnettet er på innsiden av fjærene, det tror jeg det er på alle trampoliner som selges nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...