Gå til innhold

Brukte dere mer eller mindre penger mens dere var i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle starte et aldri så lite spare-prosjekt mens jeg går hjemme i perm, altså å prøve å bruke minst mulig penger på meg selv! Med unntak av litt nye og freshe klær etter fødselen da;) hehe, måtte jo komme et lite unntak her!;)

Men hvordan var dere i perm? Var dere mye rundt på kjøpesenter å shoppet liksom? Eller opplevde dere at det ikke var tid eller behov for sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte mindre penger enn vanlig de første månedene, og mer penger enn vanlig de siste månedene :-

Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe igjen nå, og ser for meg at jeg kommer til å bruke mye mindre penger når jeg går i jobb, enn når jeg går hjemme. Flere grunner til det:

- Jeg vil bli tvunget til å storhandle mer, for å slippe å bruke dyrebar tid på ettermiddagen til handling.

- Det blir mindre tid på kjøpesenter, selv om det ikke er allverdens med tid jeg bruker nå heller da.

Skrevet

Tja, jeg brukte nok litt mer på kos som cafeturer osv. Gikk ofte til butikken for å handle litt kos. (Fødte på våren, og var veldig varmt og deilig) kjøpte masse babytøy.

Men brukte mindre penger på meg selv, som klær, bøker og filmer.

Brukte jo mer penger siden vi hadde fått en baby som trengte det ene og det andre. Ble nok en del penger som gikk ja.

Men jeg syns man skal kose seg litt og da, så lenge man har råd.

Skrevet

Jeg brukte nok mindre penger da. Vi kvittet oss med bilen i tillegg siden vi bodde i sentrum og jeg hadde ikke så mange venner som var hjemme på dagtid. Tror jeg kommer til å bruke mindre penger nå også siden jeg ikke skal på jobb og da sparer rundt 3000,. kr i bensinutgifter i mnd. Jeg gleder meg!

Skrevet

Brukte mindre. Kunne bruke mer tid på å finne gode tilbud og lagde all maten selv. Også babymaten. +++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...