Gå til innhold

Flere som bor i Telemark?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! er det flere oktobermager i Telemark, gjerne Grenland eller midt-telemark. hadde vært koselig å bli kjent med noen, evn ha bim-treff også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bor også i Telemark :)

 

Hvor bor du nå da santhe? blir sikkert spennende å flytte mens du er på slutten av graviditeten! :)

 

Jeg bor noen km utenfor skien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg på Rjukan :)

Ja det blir nok veldig spennende, må si jeg gruer meg til å flytte når jeg sikkert har fått nok så stor mage :)

Så gøy da, da er du jo like i nærheten. Er det ditt første barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 2 for meg, har ei jente på snart 4 også :)

Du?

 

Blir kanskje godt å komme seg nedover til "byen"? er du fra området? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, blir nok stas med et søsken til jenta di! :) Dette er mitt første barn, så jeg er kjempe spent på alt :)

 

Ja, eller jeg kjenner ingen i Skien, men sambo har mye familie der, så jeg har hilst på mange av de :)

Jeg er fra finnmark, å hadde egentlig lyst å flytte nordover igjen, men det får heller bli en annen gang siden jeg har lyst å utdanne meg videre etter permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er med på treff:) det er koslig, hadde det sist jeg gikk gravid også! Med damer jeg traff her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

må vel få til treff ja! høstmager kanskje, så kan vi invitere andre som får aug/sept og november...

 

Jeg kan uansett på dagtid for tiden (sm) men ordner meg nok til kveldstreff også! ;) Hva passer best for dere andre jenter?

 

Hva med Tullis i skien eller JBG i porsgrunn, gjerne andre steder, men disse har iallefall ok mat og plass :)

Endret av *lille blomst*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg er sen med svar her ja, men det blir nok videre utdanning etterhvert! :)

Jeg kunne også tenkt meg å vært med på treff, synd jeg bor så langt unna nå :/ Gleder meg veldig til å flytte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg er sen med svar her ja, men det blir nok videre utdanning etterhvert! :)

Jeg kunne også tenkt meg å vært med på treff, synd jeg bor så langt unna nå :/ Gleder meg veldig til å flytte! :)

 

 

Hei! Når er det du flytter da? (Gratulerer med en liten gutt i magen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter ikke før i slutten av august, da jeg enda må jobbe litt til her. Og sambo skal ta fagbrevet i august :) Men blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å jobbe, jobber på et kjøkken. Det er tungt til tider, å nå er jeg 40% sykemeldt, for jeg sliter med bekkenet når det blir lange å tunge dager :/

Tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på treff:)

Gjerne Porsgrunn et sted:))

Noen som vil møtes neste mandag/tirsdag (bare ikke mellom 13 og 14 begge dager som ikke passer;) for en kaffe/te eller noe??:)

Kaffe og Te spesialen har god kaffe;), men hva med JBG eller Jimmi's

til lunsj?? Bare forslag;)

Kom med dager, tidspunkt og plasser:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du også nellie? da passer det kanskje med dagtid-treff for deg også? :)

god ide bittelura! mandag kan jeg også, hva med tidlig lunsjtreff kl 11.00? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne:))

Jimmys kl 11 på førstkommende mandag:))

I´ll be there:)

Er vel ikke så fullt at vi må bestille bord, eller??

Hvor mange blir vi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det går fint å komme der kl 11 uten reservasjon :)

Skal vi legge det på treffsiden kanskje? så kan folk skrive seg på der :) evn legge en liten invitasjon på 2.trimester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...