Gå til innhold

Kreative damer! Forslag til bra tema-fest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Cowboy, kjendis og 80-tall er oppbrukt.

50-tall og black and white er også blitt brukt i gjengen.

Gjestene blir fra 20-60 år så tror sånn bokstavgreie ikke er så aktuelt.

Forslag?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle andre ti-år eller alle andre farger. 20-årene kan være artige, og i hvert fall annerledes. Jeg var selv på brille-party en gang. Jeg tror tiger-party hadde vært artig, Eller et land/område, hvor man også kun serverer mat fra tilsvarende. Fremtidstema. Nerde-tema. En film-tema (f.eks. grease eller tatt av vinden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Moulin rouge, bad taste, maskeradeball, back to school- da vil du jo også få mye forskjellig, siden det er så stor variasjon i alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle andre ti-år eller alle andre farger. 20-årene kan være artige, og i hvert fall annerledes. Jeg var selv på brille-party en gang. Jeg tror tiger-party hadde vært artig, Eller et land/område, hvor man også kun serverer mat fra tilsvarende. Fremtidstema. Nerde-tema. En film-tema (f.eks. grease eller tatt av vinden).

 

Briller? Forklar :-)

Er det sånn at etter 30 minutter har alle tatt de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle andre ti-år eller alle andre farger. 20-årene kan være artige, og i hvert fall annerledes. Jeg var selv på brille-party en gang. Jeg tror tiger-party hadde vært artig, Eller et land/område, hvor man også kun serverer mat fra tilsvarende. Fremtidstema. Nerde-tema. En film-tema (f.eks. grease eller tatt av vinden).

 

Briller? Forklar :-)

Er det sånn at etter 30 minutter har alle tatt de av?

 

Vi fikk ingen forklaring på forhånd, vi kunne tolke som vi ville. Jeg kjøpte noen urartige solbriller på HM som jeg brukte. De fleste hadde på seg briller, gjerne flere par, men noen hadde også t-skjorter med brilletrykk på. Gamle briller uten glass, vanlige briller, ølbriller og solbriller. Ble i hvert fall noen morsomme bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toga party, James Bond, Gangster/mafia , maskerade, kom som det du ville bli som barn, bokstav, sjørøver, barnetv (postmann pat, brannmann sam osv), eventyr (rødhette, askepott, askeladden), bad taste, yrkefest, kjønnskiftefest, fargefest, superhelt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hore og hallik, rosafest, hatteparty, flower power, beachparty...mange muligheter :)

 

Hore og hallik??

Skrekk og gru!! Finnes så tette folk at noen arrangerer et slik fest? Kåte menn og billige damer som ser ut som en hore hver dag er vel de eneste som går på noe som utrolig teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parykkfest

bartefest bartefesten jeg var på tok litt av, folk kom med skinnvest, mokkasiner, kars osv osv...) Jeg hadde en lille voldsom bling bling bart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hore og hallik, rosafest, hatteparty, flower power, beachparty...mange muligheter :)

 

Hore og hallik??

Skrekk og gru!! Finnes så tette folk at noen arrangerer et slik fest? Kåte menn og billige damer som ser ut som en hore hver dag er vel de eneste som går på noe som utrolig teit.

 

Jeg tror du har misforstått litt...det er snakk om å kle seg ut som noe, ikke være det. Eller tror du alle som går på James Bond-fest er agenter og superskurker i det virkelige liv?

 

Jeg har ikke vært på det, men naboene var en gang. De var riktig så flotte da de dro avgårde i nettingstrømper, mafiadress osv. De er forøvrig revisorer begge to, og går svært tekkelig antrukket til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysjamasparty, lakenparty, hatteparty, fargeparty, fruktsalatparty - at alle er en frukt i fruktsalaten, campingparty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysjamasparty, lakenparty, hatteparty, fargeparty, fruktsalatparty - at alle er en frukt i fruktsalaten, campingparty

 

Camping? Haha! Forklar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysjamasparty, lakenparty, hatteparty, fargeparty, fruktsalatparty - at alle er en frukt i fruktsalaten, campingparty

 

Camping? Haha! Forklar! :)

 

 

Man har på seg klær man vanligvis bruker når men er på camping/telttur, evt setter opp telt, campingstoler, lager "fiskedam" papptallerkner etc

Hva folk forbinder med camping.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysjamasparty, lakenparty, hatteparty, fargeparty, fruktsalatparty - at alle er en frukt i fruktsalaten, campingparty

 

Camping? Haha! Forklar! :)

 

 

Man har på seg klær man vanligvis bruker når men er på camping/telttur, evt setter opp telt, campingstoler, lager "fiskedam" papptallerkner etc

Hva folk forbinder med camping.....

 

Hehe, synes jeg ser ekteparene kommer i like grilldresser og crocs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...