Gå til innhold

En liten jente:)


Trondheimiseptember

Anbefalte innlegg

I dag kom plutselig dagen da vi skulle få se den lille i magen! Har nesten ikke rukket å tenke på ultralyden. Alt så veldig bra ut - og vi får en liten jente!!:) har hatt en jentefølelse, men helst trodd at vi skulle få en gutt, siden det er det vi har fra før. Har så vidt begynt å venne meg til tanken nå! Men synes det er skikkelig koselig å få ha en gutt og en jente! Blir spennende! I helgen skal den kommende storebroren få vite det!:) 26.september ble datoen - men håper at lillejenten gjør som storebroren og kommer litt før, slik at vi får nyte noen dager ute før høststormen kommer!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så herlig at alt står bra til! (og har vi en jentebølge på gang i septemberklubben, eller? syns det stadig vekk er jenter som oppdages her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) blir mer og mer glad for at det er en jente vi får! Er jo veldig artig å få prøve begge deler! Men tror nok at jeg ville blitt like glad uansett! Virker som det er en del jenter på gang ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi fikk mest sannsynelig jente ;) men skal på en ul til bare for å være sikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt, og gratulerer med mest sannsynlig jente til dere!!:) begynner å kjennes mer og mer virkelig at det er en liten en i magen!! Koselig!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå det begynner å bli koselig , kjente liv allerede i uker 15 denne gang ;) men dette er jo nr to:) nå ser man magen bevege seg når man ditter litt på den;) når har du termin?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig!! Jeg kjente også liv tidlig denne gangen. Men har ikke sett noe utenpå magen ennå. Gleder meg til det! Fikk termin 26.september. 1 uke etter egen beregning og tidlig ultralyd... Men tiden går jo fort nok uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...