Gå til innhold

kjoleinspirasjon til lite pynteglad tween...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i konfirmasjon, og største jenta på 11 må kles opp. Hva slags kjole kan passe, som ikke blir for barnslig, og ikke for voksen? Og for all del ikke for prinsesse-rosa-på-ball-aktig (en guttejente jeg har), men alikevel nok pynta til at ho mor blir fornøyd (puh).

Jeg trenger litt inspirasjon før jeg stålsetter meg til å ta henne med på en hadlerunde - kjole, kjole kom til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den hadde hun helt sikkert likt! Jeg derimot hadde håpet å få lurt henne inni noe hakket mer pyntet...

Noen som vet hva kjolesnittet på denne kalles foresten (se link under)?

http://www.ellos.no/...141od?Nr=354836

..eller selve kjolen er vel A-snitt, men den runde halsen og at den er ermeløs... hva kalles det?

Endret av bIomstre
Skrevet

Du tar med deg henne og hennes venninne og går i byens motebutikker. Tipper de har noen meninger, har sett noen som har klær fra noen utvalgte butikker og vet litt om hva som egentlig er kult. (Eller hvor det er kult og kjøpe klær) Din jobb er vel egentlig å kontrollere at lengde og utringing er anstendig nok for en 11 åring. Av egen erfaring får du helt sikkert høre hvor utdatert du er hvis du skulle komme til å finne noe du syntes er fint eller tilfeldigvis sier hennes valgte plagg ikke ser ut. Lykke til.:-)

Skrevet

Ja noe sånt tror jeg kan falle i smak (bortsett fra rosa fargen da). Så hva spør man etter for at butikkdamen skal finne frem en sånn en? (Skal ikke bestille på nett)

Skrevet

Du tar med deg henne og hennes venninne og går i byens motebutikker. Tipper de har noen meninger, har sett noen som har klær fra noen utvalgte butikker og vet litt om hva som egentlig er kult. (Eller hvor det er kult og kjøpe klær) Din jobb er vel egentlig å kontrollere at lengde og utringing er anstendig nok for en 11 åring. Av egen erfaring får du helt sikkert høre hvor utdatert du er hvis du skulle komme til å finne noe du syntes er fint eller tilfeldigvis sier hennes valgte plagg ikke ser ut. Lykke til.:-)

He, he, ja jeg må vel kanskje holde meningen mine for meg selv ja... spesielt hvis jeg faktisk liker det hun finner :) Og ja da, bytur blir det. Men både jeg og min datter har dårlige shopping-gener, vi holder ikke ut så lenge. Så det er greit å ha litt formeninger før man drar.

Skrevet (endret)

Det ble denne: http://www.kappahl.no/article/kjole_338905

Med tynn strømpebukse, pensko og hvit cardigan i konfirmasjon, og med tights, skinnjakke og røde converse all star til 17 mai.

Fornøyd mor og fornøyd tween :)

Endret av bIomstre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...