Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 uten sex i et forhold? Og hvor lenge hadde dere villet gå uten sex i forhold fordi mannen ikke ville?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det lengste vi har gått er 3 mnd, det var etter en fødsel som endte med en skikkelig ruptur, mange sting både utvendig og innvending, stort blodtap osv så jeg var helt på felgen lenge. Mannen som var tilstede under fødselen var jo også engstelig for å gi meg smerter eller ubehag etter den runden jeg hadde vært gjennom så ingen av oss var egentlig klare før det var gått ca 3 mnd. At mannen ikke vil har jeg aldri opplevd, har aldri blitt avvist noen gang jeg, så det er litt vanskelig å sette seg inn i den situasjonen. Jeg kan sikkert fint klare meg en måned eller to uten sex, men da ville jeg savnet nærheten og kosen ved det veldig. Om jeg hadde fått masse kos, ligge på armen, og nærhet på andre måter kunne jeg nok levd en stund uten akkurat samleie og orgasme liksom, men jeg ville savnet det og vet ikke hvor lenge jeg hadde syntes det var greit å leve uten.
Songbird_84 Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 jeg og x'n min hadde ikke sex de siste 6mnd av forholdet.. Forklarte at han var i en dårlig periode, men fant etter hvert ut at d var for at han ikke var forelska lengre.. Aldri mer om jeg kommer til å godta no sånt igjenn!!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Har bare vært i den situasjonen at det var jeg som ikke ville og det var i hele 1.trimester av svangerskapet. I tillegg hadde jeg en periode da jeg reagerte på hormonelle p-piller jeg gikk på og ble veldig dårlig (slapp, kvalm, spiste ikke, osv.). Begge disse tilfellene var jo rundt 3mnd, men jeg savnet ikke sex fordi jeg hadde overhode ikke overskudd til å en gang ha sexlyst... Men han hadde som vanlig masser av det (lyst altså), så det ble jo litt sårt for meg å "nekte" hver gang...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 4 uker. Det var etter fødsel, måtte vente til renselsen var over. Aldri hatt så bra sex i hele mitt liv
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Nå er det 4 mnd siden. Jeg er høygravid og sliter med hemoroider og stadige soppinfeksjoner, så føler ikke akkurat for å hoppe i høyet.. Synes forferdelig synd i mannen da... Og så blir det nok noen mnd til. Er noen uker til termin, og blir nok ikke sex første mnd etter fødsel heller. Men han er utrolig tålmodig da, og tar det egentlig med overraskende godt humør :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 6 uker- pga spontanabort og tilhørende blødninger og infeksjonsfare. Jeg vet ikke hvor lenge jeg kunne gått uten sex, det spørs om det var fordi han ikke VILLE, eller om det var fordi han ikke kunne.
Gjest Miryks Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 3 mnd, men det var for at vi var fra hverandre pga jobben min. Jeg har nok av batterivenner, så hadde klart meg uten ham, jeg
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 huff... nei det vet jeg ikke. jeg har aldri ligget inntil kjæresten min i sengen og ikke hatt sex med han. i starten tenkte jeg at det sikkert går over etter en stund. men det har det heldigvis ikke gjort men han er ikke hjemme vær kveld, og noen ganger reiser han bort med jobben i 1-2 uker. det går fint å ikke ha sex da, for da er han jo ikke der men vi har ikke barn sammen da. veldig spent på hvordan det blir etter fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå