Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg ønsker meg en handyman, en som kan løfte opp vanskemaskinen min så den står flatt, en som kan fikse bredbåndet mitt så jeg ikke har åpent nett.. en som kan gidde å dra seg bort til Euronics å hente ny Get fjernkontroll en som kan fuge kjøkkenflisene en som ikke tror klitoris er en øy i Hellas...
ellen-propellen Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det er en på you tube: midt i blinken?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 trenger ikke noe handyman til detta vettu, det fikser du sjæl. Vaskemaskina vadrer du opp, det er sannsynligvis skruer under beina. Bredbåndet er vanskelig å si uten å vite hva slags, men søk på hjemmesidene deres, der finner du ut av det. Fjernkontrollen fikser du, og når det gjelder fugene står det på pakka hvordan det skal gjøres. Hilsen handy mandy
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Hmm imponerende, men nå er jo du den perfekte mor da Så vet ikke om jeg klarer det samme. Vaskemaskonen har ikke slike knotter under lenger fordi de ligger visst igjen i vaskekjeller´n i gamleleiligheten.. Hmm, skal be bf gjøre det i morgen når han kommer innom. Det med klitoris derimot får jeg fikse selv da
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Du har rett, jeg er jo den perfekte mor. Jeg glemmer av og til at ingen andre er like perfekte Men jeg liker å bli minnet på det, er ikke mer perfekt enn det
ellen-propellen Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 det er i routeren du legger sperre så nettet ditt ikke er åpent btw
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Guri så handy dere er da, er jeg den eneste som ikke kan slikt? Fikk forøvrig besøkt at et stk hot mannebein i går så nå er iallefal Get fikset og en annen ting jeg hadde på listen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå