Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Har fått strekkmerker over hele magen, bokstavelig. Rød streker fra underlivet og helt opp til puppene, på siden og bak på ryggen og rompa. Flere om har vært så uheldige og hvordan har det gått etter fødsel ?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Jeg har streker som en sol rundt begge puppene, flott.. Magen har noen dype styggass strekkmerker under navlen Har litt på sidebollen og en den på siden av stumpen.. Ser ut som ett misslykka verdenskart..
TPK Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Ja, har masse! De har bleknet etter fødselen (2 år siden), men er fortsatt veldig synlige. Men det plager meg faktisk ikke så mye... Den ekstra, slappe huden og magefettet derimot...
Snartmammatil3 <3 Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Hei!!! Strekkmerker ja... ikke å unngå gitt. Rompe, lår, mage og pupper, har fine brede røde merker. Etter to svangerskap har jeg tydlige bevis på hva jeg har vært igjennom. Er nå gravid for 3. gang, 13 år siden sist. Har vel på et vis blitt vant til dem. Dem lysner jo med tiden. Men huden min er veldig slapp der hvor jeg har de bredeste, følger bikinilinjen fra hofte til hofte. Jeg regner med at det vil vel dukke opp noen nye denne gangen også. Så vil jeg fortelle en historie som fikk meg til å akseptere dem litt bedre. Jeg klaget til en person over disse strekkmerkene Fikk da til svar: "Husk på hvorfor du fikk dem, du har to skjønne unger. Det er mange som skulle ønske at de hadde disse merkene, med den gevinsten du sitter med etterpå. " Jeg ble litt satt ut av dette svaret og har ikke sagt så veldig mye om dem etter dette.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Magen hadde skikkelige strekkmerker når jeg gikk med første, var skikkelig redd de skulleforbli slik. Men de har blitt helt lyse, og de kan nesten ikke sees lenger. Kjenner en over magen merker en de veldig godt, men ser de gjør en nesten ikke. Hadde jeg sola meg veldig mye mer enn jeg gjør så hadde de kanskje blitt mer tydelige på sommeren, men nå er ikke jeg den som går så mye i bikini så for meg er det ikke ett problem. Min mann syns de er ganske så søte faktisk, og han er ikke far til mine barn engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå