Gå til innhold

Hvor mye kontakt aksepterer dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

at mann/samboer har med eksen, uten at dere er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har ikke mannen noe kontakt med eksen .

Men det spørs jo på om det er barn i bildet, for er det barn i bildet så må jo det være kontakt mellom dem.

Jeg hadde ikke likt det om min mann hadde hatt kontakt med eksen, for hun er grusom! Hehe..

Alt etter hvordan det var, og om det hadde vært hun som hadde gjort det slutt og han virkelig trengte kontakt så er han vel ikke over henne.

Her var det litt omvendt i starten av vårt forhold. Eksen hans terroriserte telefonen, ringte med skjult id til han og prøvde å lure seg inn i familien. Fikk hennes lillesøster til å finne ut ting om meg. Ubekvemt var det bare..

Skrevet

Han har ikke kontakt med sine ekser, men han har ikke hatt noen langvarige forhold så det er ikke slik at han savner dem.... :P

Jeg har 2 barn med eksen min, har en god tone med han men er ikke slik at vi besøker hverandre.... Han er uansett en god venn og skal være med meg på fødselen hvis mannen min er bortreist. :)

Skrevet

Her har mannen gått bak min rygg og hatt kontakt med eksen sin (uten utroskap eller annen snusk inne i bildet). De har ikke barn sammen, er ikke omgangsvenner og har ikke vært kjærester på flere år. Jeg synes det ikke er greit, men orket ikke lage noe scene ut av det.

Hadde han hatt barn med eksen, så hadde jeg selvfølgelig forstått kontakt som gjaldt barn- og familieanliggender. å spise middag eller gå på shopping med eksen uten at barna er med, hadde derimot vært uakseptabelt.

Skrevet

Tja, de kan sikkert sende overfladiske mld på facebook, men ser helst at de ikke treffes da dama er hakke gal. De har heldigvis ikke barn sammen.

Hadde de hatt barn så hadde det jo vært annerledes selvsagt.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Samboeren hadde kontakt med en av sine ekser i smug, ikke fysisk utro, men mentalt utro. Dette hendte flere turer, sist mens jeg gikk gravid med det andre barnet vårt.

Når jeg fant det ut holdt hele forholdet vårt på å ryke, og jeg var klar for å gå, men vi prøvde å gjenopprette forholdet vårt, han kuttet all kontakt med henne. Nå er det 7 månder siden jeg fant ut at de hadde kontakt, og vi bor fortsatt sammen. Men han vet at om han har kontakt med henne igjen, så blir han helgpappa.

Stoler nok ikke helt på han enda, det vil ta tid, men jeg tror virkerlig vi skal klare oss :)

Skrevet

Her holder jeg på å be ham fjerne eksen fra telefonlista og facebook. Han besøkte henne et par ganger uten å fortelle meg det før flere dager etterpå (selv om jeg VET at han ikke er utro), men snakker ikke med henne i hverdagen. Så jeg føler meg litt trua av henne, og vil ikke at han skal omgås henne. Men er redd for å virke kjedelig og kontrollerende hvis jeg ber ham om det.

Synes ikke man skal ha noe med ekser å gjøre med mindre man har barn sammen, det er jo en grunn til at det er en eks. Eller, hvis eksen er en venn, bør den nye partneren presenteres for eksen og kontakten foregå åpent og ikke i det skjulte.

Skrevet

alle Xene mine har vært venner med Xene sine, og kjæresten min er venn med sin X også.

jeg ser på det som en god egenskap og kunne være venner med sine Xer.

men det hadde blitt et problem om de hadde hatt mer kontakt med Xene en meg, om jeg ikke kunne være med innimellom eller om de dro på turer sammen osv.

Skrevet

Har jeg egentlig aldri tenkt over. Med de vi har barn med, så sier det seg jo selv at det må være en god del kontakt, så det er ikke noe problem.

Kjæresten min har ingen ekser han ønsker å ha kontakt med utover moren til sønnen og for egen del så har jeg kontakt med den ene eksen min, fordi han er samboer med ei venninne. Vi har vel aldri snakket om dette, så det betyr vel at graden av kontakt er akseptabel.

Skrevet

Samboeren min sa da vi kom sammen at han hadde en del kontakt med eks`ene sine, men at han kunne kutte kontakten med dem om jeg ville det. Dette synes jeg bare var teit. Han måtte gjerne ha kontakt med de, men ikke holde det hemmelig for meg. Nå har det kun vært hun ene han har hatt mest kontakt med. De var samboere. Stort sett hun som har ringt til han...

Det har irritert meg mye, for han løp til unnsetning hvis hun trengte hjelp til noe. Hvis jeg trengte hjelp til noe, kunne det ta vinter og vår. Det toppet seg litt da jeg var på jobb til sjøs, og han fortalte han hadde gjort en god deal. Han skiftet dekk på bilen hennes, og hun vasket huset hans ( som jeg delvis hadde flyttet inn i) Dette synes jeg ikke noe om, og ga klar beskjed. Kjente jeg ble mer og mer sjalu på denne dama. Jeg hadde jo truffet henne flere ganger, koselig jente, men likevel.

Det ble for mye for meg. Hun ringte jo hele tiden følte jeg! Samboeren min bare lo da jeg prøvde å si noe. Jeg måtte da ikke være sjalu på henne! Han forklarte at det hadde vært mye frem og tilbake mellom de, men da hun ble gravid og fikk barn med en annen var det slutt for alltid for hans del. Vet at han har hjulpet henne mye fordi hun har slitt endel. Alenemor, med en far til barnet som er gal. I tillegg har hun slitt med fødselsskader og måtte på omskolering.

Det ble stille etter at jeg sa han var ivrig etter å hjelpe henne hver gang hun ringte, men ikke kunne hjelpe meg. Nå ringer hun nesten aldri - såvidt jeg vet, men nå har hun funnet seg en ny type da.

Det hender sambo ringer til henne og spør hvordan det går, men det er greit. Han forteller om det etterpå. Han er en slik fyr som er venn med alle, og har masse omtanke for dem rundt seg..

Skrevet

Nå har mannen min barn med exen sin, men her er det kun overfladisk kontakt ang. barna. Ingen besøk, ingen sosialisering i det hele tatt.. Dette er det mannen min selv som har bestemt, ikke jeg. Nå skal det sies at hun har vært en heks mot alle, så skjønner han godt.. :P

Skrevet

Samboeren min sa da vi kom sammen at han hadde en del kontakt med eks`ene sine, men at han kunne kutte kontakten med dem om jeg ville det. Dette synes jeg bare var teit. Han måtte gjerne ha kontakt med de, men ikke holde det hemmelig for meg. Nå har det kun vært hun ene han har hatt mest kontakt med. De var samboere. Stort sett hun som har ringt til han...

Det har irritert meg mye, for han løp til unnsetning hvis hun trengte hjelp til noe. Hvis jeg trengte hjelp til noe, kunne det ta vinter og vår. Det toppet seg litt da jeg var på jobb til sjøs, og han fortalte han hadde gjort en god deal. Han skiftet dekk på bilen hennes, og hun vasket huset hans ( som jeg delvis hadde flyttet inn i) Dette synes jeg ikke noe om, og ga klar beskjed. Kjente jeg ble mer og mer sjalu på denne dama. Jeg hadde jo truffet henne flere ganger, koselig jente, men likevel.

Det ble for mye for meg. Hun ringte jo hele tiden følte jeg! Samboeren min bare lo da jeg prøvde å si noe. Jeg måtte da ikke være sjalu på henne! Han forklarte at det hadde vært mye frem og tilbake mellom de, men da hun ble gravid og fikk barn med en annen var det slutt for alltid for hans del. Vet at han har hjulpet henne mye fordi hun har slitt endel. Alenemor, med en far til barnet som er gal. I tillegg har hun slitt med fødselsskader og måtte på omskolering.

Det ble stille etter at jeg sa han var ivrig etter å hjelpe henne hver gang hun ringte, men ikke kunne hjelpe meg. Nå ringer hun nesten aldri - såvidt jeg vet, men nå har hun funnet seg en ny type da.

Det hender sambo ringer til henne og spør hvordan det går, men det er greit. Han forteller om det etterpå. Han er en slik fyr som er venn med alle, og har masse omtanke for dem rundt seg..

Uff, da hadde jeg også tørnet! Man skal da ikke hjelpe eksen, som har vært utro og fikk barn med en annen, fordi hun er alenemor? Kanskje hun skulle la være å pule på denne andre mannen mens hun var i forhold med samboeren din? (og siden hun klarte å vaske et helt hus for ham, så kan hun ikke være Så dårlig? :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...