Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Ja, jeg sitter å ser på han fra Forsvarsbygg som forklarer seg i rettsaken. Han har analysert trykkbølgen. Jeg ser for meg skikkelig CSI her. Synes det er helt utrolig hva de kan finne ut ved å se på et åsted.. Blir helt imponert jeg!
I scream for icecream! Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Ja, jeg også! Sa det nettopp: For en jobb de har gjort! Veldig imponert!
2 hjertegull :) Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Imponert her også! Liker CSI, så dette var spennende
kaklemor Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Imponerende. Syns de har vært virkelig flinke i denne saken !
I scream for icecream! Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Han som forteller var jo så søt også Ja, og veldig nervøs, ser det ut til, stakkar!
2 hjertegull :) Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Han som forteller var jo så søt også Ja, og veldig nervøs, ser det ut til, stakkar! Huff, men det sjønner jeg godt! Han skalv på handa da han skulle drikke vann... :/ Jeg vitna en gang i en rettsak og klarte ikke å holde stemmen stø uansett hvor mye jeg prøvde, under hele utspørringen! Gruuusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå