Major HotLips Houlihan Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Og hvorfor? Lillefrøkna her har drukket nan ha 1 frem til nå. Men nå som hun har passert tre måneder så må vi nok bytte, derfor lurer jeg på hva som er best? Og hvilken gulpe de minst av?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Har bare brukt Hipp og jenta mi har hatt lite problemer med den, og hun har noe sart mage og reagerer lett.
Dini Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Her brukte jeg NAN 1 i pulverform (forskjell på den og ferdigblandet..) i 2 mnd før jeg byttet over til hipp. Rett og slett fordi jeg ville prøve å gjøre noe med magevondten. Angrer ikke, tulla mi er myye bedre i magen og gulper mye mindre. Men det er jo forskjell fra unge til unge..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Prøvde nan bare masse flygulp, så semper var mye bedre på gulpingen, men hun har kumelk allergi så måtte begynne på Neocate spesial erstatning
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Bruker bare HIPP prøvde NAN, men ble bare magetrøbbel av den.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2012 Har prøvd hipp og vanlig nan, men da kommer halvparten i retur og hun sover dårligere(sikkert litt magetrøbbel). Kanskje semper er noe å prøve? Noen som har erfaringer med andre merker?
Tauriel Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Har prøvd NAN, HIPP, Collett og neocate. Alt kom i retur... Måtte på Holle for å få henne til og holde melken nede og bli kvitt magesmertene.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 Barn er forskjellige og den mmen som passer best for min, passer kanskje ikke for din. Min gulpet masse av HIPP, men gulpet ikke av NAN, og hadde heller ikke noe problemer med magen. Brukte NAN hele perioden. Nå har de jo endret på nan. Man bruker NAN 1 helt frem til 6mnd.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Her bruker vi nan H.A. Den som minsker risikoen for allergi mot melkeprotieiner. Litt dyrere og må kjøpes på apoteket men verdt det. Vi gjorde det når tulla vår var to mnd. Stakkars så mye smerter. Så nå som lille Isak kom for en uke siden var det rett på den igjen orket ikke å prøve de som var billigere engang.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 24. april 2012 #13 Skrevet 24. april 2012 Brukte NAn i 2 mnd, lillgutt slet etterhvert så mye med magen, og ingenting hjalp. Vi byttet til hipp, og den var gull. Lukter bedre, mindre gulp, ikke magevondt osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå