Gå til innhold

Din verste flause?


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

På tide med litt moro her inne, syns jeg, så da prøver vi oss på noen sånne tråder..

 

 

har du noen skikkelig gode flauser å komme med?

 

jeg har en som er litt morsom, iallefall...

da jeg fikk førstemann var jeg (da også) student, og tok vakter i en tekstilforetning.

Da babyen var rundt 3 mnd, begynte jeg å jobbe igjen, ettermiddager og helger.

 

Mannen kom opp med babyen for ammepause en gang i mellom når jeg hadde lange vakter, og det fungerte ganske greit. Ellers hadde jeg pumpe på bakrommet og ordnet til som best jeg kunne.

 

En dag, da hadde jeg nettopp vært bak og pumpet, så var det få kunder i butikken, men så kom det to damer inn. Jeg spurte om de ville ha hjelp og sånn, men så ble de litt rare i ansiktet.. eller kanskje jeg innbiller meg det...

 

ialelfall, så ville de først ha hjelp, men så ombestemte de seg, takket høflig og gikk. jeg titter ned over meg selv, og innser at jeg har glemt å pakke meg inn igjen etter pumpingen *flire* heldigvis hadde jeg kneppet igjen bh'en da, men jeg hadde ikke bretta opp toppen igjen!

 

Hahaha, jeg hadd eheldigvis en cardigan lett over, så jeg håper de bare ombestemte seg og ikke så noe, men dog, flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha.. :P morsomt!! :D og kan tenke meg det var litt flaut ja..

 

Med førstemann var jeg veldig dårlig, hypermesis graviardum. En dag jeg skulle til byen, jeg kjørte buss, så kom det en mann og satt seg på sete ved siden av meg selvom der var sååå mange ledige seter rundt omkring i bussen.. Han lukta VELDIG svette og jeg bare kjente klumpen i halsen at dette ikke kom til å gå bra.. heldighvis så skulle jeg av på neste stopp, og rakk akkurat ut bussdøra før jeg spydde ut over heile fortorvet! ( Jeg hadde enda ikke fått stor mage så folk skjønte jo ikke at jeg var gravid ) Mange som stirret og gikk en lang vei utenom.. Jeg ble skikkelig flau.. og bynte å skrike der midt i byen.. så da ble jeg enda mere folv..

 

Med nummer to sovnet jeg masse, og overalt.. flere gange sovnet jeg på do og jenta mi kom og vekket meg.. Så en dag vi er ute og handle, er det noen eldre damer som stopper opp og snakker med jenta mi, (sånn typisk nei hvor er hun en fin liten jente) så sier Tøtta til dem ut av intet, "Mamma må sove på do.." :P hehe.. da ble jeg litt flau..

 

Denne gangen tror jeg ikke jeg har hadd de store fauser enda.. men det blir vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg har en, men jeg må skrive den litt senere..

 

Omg..

haha, merker jeg gleder meg til denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :D Tror ikke jeg har gjort sånne flauser i gravid tilstand, men de kan jo fortsatt komme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :D Tror ikke jeg har gjort sånne flauser i gravid tilstand, men de kan jo fortsatt komme :P

 

men trenger ikke være gravidflauser da! kan være ellers også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...