Gå til innhold

Hvordan merka du at du ble gravid?


mei87

Anbefalte innlegg

Her i gården vet jeg ikke helt hvordan, men jeg bare visste at jeg var gravid (ca en uke etter el). Etter noen dager, ca 10 dpo begynte jeg å få et press i korsryggen. Det gikk selvfølgelig en del billigtester, og i dag, på IKM, tok jeg en digital som sa "GRAVID".

 

Håper spiren klorer seg fast og blir der tida ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk med mensmurring og vondt i lysken en ukes tid. Så våknet jeg plutselig midt på natten av den vondteste smerten jeg noen sinne har hatt. Kjentes ut som noen tok tak i innvollene mine og røska de ut "der nede". Samboer kjørte meg til sykehuset, jeg kaldsvettet og hadde så vondt. Innen jeg kom inn til legen var smertene helt borte. Legen trodde først det var en cyste som hadde sprukket.... men så sendte han meg på innvendig ultralyd. Gratulerer så legen, DU ER GRAVID!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid md datteren min, var det ekstrem trøtthet fra dag en, og brystvortene ble mørk lilla..

Lykke til med lille spiren i magen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med mensmurring og vondt i lysken en ukes tid. Så våknet jeg plutselig midt på natten av den vondteste smerten jeg noen sinne har hatt. Kjentes ut som noen tok tak i innvollene mine og røska de ut "der nede". Samboer kjørte meg til sykehuset, jeg kaldsvettet og hadde så vondt. Innen jeg kom inn til legen var smertene helt borte. Legen trodde først det var en cyste som hadde sprukket.... men så sendte han meg på innvendig ultralyd. Gratulerer så legen, DU ER GRAVID!!!! :)

 

Oi! Vet du hva, akkurat det der opplevde jeg og nå nettopp! Kaldsvette og helt syke smerter i magen, det gikk over etter et dobesøk og en halvtime med hulking og redsel for SA. Heldigvis har det ikke kommet noe blod eller gørr, så satser på at alt går bra der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant:) hehe nei spira mi sitter som støpt! Er i uke 33 nå:) Så da satser vi på at spira di sitter godt også. Tror de kaller det for festelses smerter... men er ikke helt sikker.

Lykke til med graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde spreng i lårene.Verking i ryggen og nedpress i underlivet.Så jeg hadde en mistanke,men turte i tro på det.Skal dra til legen i morgen å få det 100% konstantert.Gruegleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt veldig murringer der nede og stikkinger.. følelsen av at noe strekker seg der nede... og hadde ganske ømme pupper rett etter EL, men det har gått over litt nå... også hadde jeg bare en følelse på at jeg var det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvortene var kjempesensitive fra noen dager før jeg ventet mens. Ellers lite symptomer som ikke kunne vært pms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...