Gå til innhold

Diller?


ღMaritpusenღ

Anbefalte innlegg

Har dere fått noen spesielle diller da damer?

 

Her er det generelt lite som frister for tiden, og det å få i seg mat er blitt en liten kamp. Men i det siste er det eneste som har dugd vært landgang med omlett og røyka laks... *slafs*

 

Og som i forrige svangerskap har jeg sinnsykt lyst på spekemat med potetsalat, jordbær og melon.. Var i bursdag sist helg med koldtbord - da ble det en sprekk med diverse spekepølser (og überdårlig samvittighet etterpå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mmmmm jordbær!!!

 

genrelt frisk frukt og bær.. bare synd det er så lite bra i butikkene om dagen. smakløst og langreist..

 

*gleder seg til jordbærsesongen*

 

jeg har også lyst på salte ting. Satt og leita og leita på matportalen i går, og kom frem til at feks peperonipizza eller ostepizza er greit, så lenge den er godt stekt. Yay!

 

og lemonade!! mmmmm tror jeg må presse en sitron etterpå og lage meg en hel mugge for meg selv! namnamnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dilla, SJOKOLADEMELK :D NAmmmm... Hihi.. ikke så sunt da.. men har man en dille så har man en dille..

 

idag får jeg besøk av en veninde, og da skal jeg dra den heilt ut.. varm sjokolademelk med topping krem, og revet hvit og mørk sjokolade strø opp på kremen!! :D Weeee.. glede meg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm...sjokolademelk og sjokoladepudding! :D

 

Og jeg drømmer om salamiblingser og røykelaks....og hvitløksdressing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere var det sjokolademelk, men nå er det bær/frukt med vaniljesaus som er tingen!

Tips: prøv fruktcocktail med vaniljekesam.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere var det sjokolademelk, men nå er det bær/frukt med vaniljesaus som er tingen!

Tips: prøv fruktcocktail med vaniljekesam.... :)

Høres godt ut, men jeg er ikke så glad i konsistensen på kesamen. Kaloriene tenker jeg heller ikke så veldig på, har litt å ta igjen etter de første ukene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...