Gå til innhold

Noen gleder og noen bekymringer


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Hei!!

Begynner med bekymringen først. Sliter veldig med hjertebank, tungpust og vil ofte besvime. Har ligget med EKG måling i et døgn og skal på ultralyd av hjerte på torsdag. Blir undersøkt nøye fordi hjertebanken kan vare opp til flere timer i strekk, det er ikke normalt fikk jeg beskjed om. legene er redde for at enten så får baby'n for lite oksygen, (men dem tar jo det dem trenger uansett.) Så det er nok helst ho mor som får slite, det er helt iorden.

Er glad for at jeg kjøpte med doppler, hører på hjertelyden hver dag. Er 17 uker på vei så liv er det jo også, det er noen som sier hei flere ganger for dagen.

Så gleden jeg fikk oppi all bekymringen, har en arbeidsgiver som endelig har forstått alvoret. Vært sykmeldt i en måned nå. Men håper jeg får tilbake neste uke. Blir gal av å gå hjemme, tiden blir jo så LAAANNGG!!!! Men problemet på jobben er at det er mange sykmeldinger. blir problemer med tilrettelegging. Men en får ta det som det kommer, arb. giver vil prøve så godt hun kan. Gleden jeg ville fortelle at etter tre og et halvt år som vikar i kommunene har jeg endelig fått fast jobb. Jobber på småbarnsavd. i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med fast jobb!

 

Jeg fikk virus på hjerteposen for en stund siden, og ble lagt inn på sykehus. Hadde litt andre symptomer enn deg, men kan jo kanskje være noe sånt? Jeg fikk symptomer på hjerteinfarkt, og etter hvert så store smerter i brystet at jeg ikke greide sitte oppreist. Fikk også hjertebank. Gikk over av seg selv, og var visstnok helt ufarlig:-) Håer du finner utav det, og at både du og baby får det helt fint:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...