Gjest Siklerotte Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Null timer søvn, en hel haug med nattesøvn kastet bort på kabal mellom skrivingen, hodepine og irritasjon over at det jaggu er lyst allerede - men nå er i hvert fall oppgaven i boks. Det hjelper ikke at jeg har hatt førti netter og dager å fordele det på, det må jo, i tradisjonens tro, alltid produseres og leveres like før innleveringsmappen sier "ikke aktiv". Jeg liker det sånn. Jeg får i det minste ufattelig mye ut av datoen 24. april 2012.
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Grattis med ferdig levert! Det største problemet husker jeg var at når jeg skulle levere i siste sekund var det alltid noe bøgg med systemet, så bra du har fått gjort det. Drev ikke Jesus også med førti dager og førti netter? Jeg tipper han var mer jevnt produktiv enn deg, men så kan man jo spørre seg om han tjente noe på det, siden han fikk en relativt kort karriere.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Ja, men ifølge wiki answers ble Jesus hele 33 år før han døde, så jeg har mange år å ta igjen produktiviteten på, mye mer enn førti dager og førti netter. Neste oppgave skal bli med produktiviteten til Jesus, tenker jeg. Og takk, elsker følelsen av å være ferdig. Er nesten verdt null søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå