Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Har vært småkvalm i noen dager nå og mistet lysten på kaffi. Bare lukten gjør meg kvalm. Hadde mensen sist 14 mars men uregelmessig som den er aner jeg ikke når jeg skal ha den, når eggløsning kommer eller har vært. Føler alt lukter kaffi. Hendene mine, bilen min....alt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Det blir spennende for deg nå da, før du får kjøpt deg en test i morra? Første gang jeg ble gravid begynte øl å lukte trelim allerede dager etter at jeg hadde blitt gravid. Jeg skjønte det likevel ikke før 5 uker etter dette igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Bestilte på nettet i dag så jeg får smøre meg med tålmodighet til de kommer. Rart dette med smak og lukt hvordan det forandrer seg. Spennende er det hvertfall og for ikke å snakke om halsbrann!!!! Men den kommer og går. Kaffilukten er der hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Jeg mistet også lysten på kaffi når jeg var gravid. Våknet en morgen og ble kvalm av lukten. Lykke til med testingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå