Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 jeg klør hele tida, mest på beinet, har også masse småsår på beina, har også blåmerker, som kommer helt ut av det blå... begynner å bli irriterende nå, noen som har en anelse om hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Jernmangel? Tørrhud? Jeg er selv plaget med kløe på en fot. Kun ett sted på leggen og det er ikke rosen. Litt ekkelt med blåmerker da....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 nei det er bare småsår, små rift liksom... huden er også ekstremt tørr. men skjønner ikke hvorfor jeg plutselig får blåmerker liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå