Gå til innhold

Hvordan få tak i fargekoder til ikeamøbler (ingolf/liatorp)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe ingolf stoler til spisebordet vårt, som nå er svart. Skal pusse det ned og male det i samme fargen som stolene men finner ikke fargekoden. Litt kjedelig om bordet blir kritthvitt mens stolene er eggegule.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk blandet maling etter farge fra en pute en gang. Tok da med putetrekket på farvehandelen, og så brukte de en dings til å "måle" farven for så å blande eksakt samme farge. Kanskje litt vanskelig å dra med seg en hel stol, men du kan jo prøve?

Skrevet

Det var ikke så dumt egentlig. Har tvbord med skuffer i samme serien så kunne jo evt tatt av den ene listen eller skuffen og bedt dem blande fargen lik den:-)

Skrevet

DU kan enten ringe kundeservise eller reise ut til IKEA og snakke med noen der. I databasen sin har de fargekodene på alle produktene. Jeg har selv gjort det når vi pusset opp badet vårt.

Jeg husker ikke helt hva fargekoden til liatorp er, men for noen år siden var det eggehvit, mens den nå er bomull.

Skrevet

Så man kan få fargekoden altså? Mener å ha hørtea ikke vil ut med fargekoder:-/

Skrevet

Så man kan få fargekoden altså? Mener å ha hørtea ikke vil ut med fargekoder:-/

Bortsett fra til kjøkken selvfølgelig:-)

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at de er vanskelige på IKEA, men det kan jo være at jeg har vært heldig når jeg har vært der. Men du må hvertfall forsøke! :)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...