Gå til innhold

Stille her i september klubben?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det blitt så stille her inne hos oss i september?

 

Før synes jeg det var nye innlegg hele tiden. Mens nå titter jeg innom støtt og stadig og det er lite som skjer?

Litt kjedlig rett og slett.. Kanskje vi kan finne på noen temaer og "taste" litt sammen? :) Er litt selskapssyk. Har en mann som er lei av å høre på meg og min gravide oppleveleser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja enig!! har jo blitt ordentlig kjeeedelig!

 

Tror det er av et par årsaker; den facebookgruppa tror jeg mange bruker i stedet, og så er det et par surpomper som ødelegger for de som prøver ta initiativ. det er alltid så kjedelig :(

 

la oss skape litt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har nåkk mye og si den fb gruppen. jeg er nesten ikke her lengere etter jeg ble med der. der er det nye tema hver dag og mye skravling :-) har faktisk blitt en stor gruppe der nå. legger ut ul bilder osv. rett så koselig.. men såklart. ikke alle som vil stå frem med navnet sitt. selv om det er en lukket gruppe. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også bli med i facebook-gruppen, men er ingen som har lagt meg til enda.. Noen som tar på seg oppdraget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne også bli med i facebook-gruppen, men er ingen som har lagt meg til enda.. Noen som tar på seg oppdraget? :)

 

Jeg kan legge deg til.. Men da må jeg vite Navnet ditt så jeg først får lagt deg til som venn.. får man er nødt til at være venner for at kunne legge te i gruppa.. Så kan jeg slette deg som venn etterpå igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også bli med i facebook-gruppen, men er ingen som har lagt meg til enda.. Noen som tar på seg oppdraget? :)

 

Jeg kan legge deg til.. Men da må jeg vite Navnet ditt så jeg først får lagt deg til som venn.. får man er nødt til at være venner for at kunne legge te i gruppa.. Så kan jeg slette deg som venn etterpå igjen..

 

Sendte deg info på privatmelding jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne også bli med i facebook-gruppen, men er ingen som har lagt meg til enda.. Noen som tar på seg oppdraget? :)
Jeg kan legge deg til.. Men da må jeg vite Navnet ditt så jeg først får lagt deg til som venn.. får man er nødt til at være venner for at kunne legge te i gruppa.. Så kan jeg slette deg som venn etterpå igjen..

 

JEg vil også gjerne være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd for oss som ikke er på face da... vi fikk se en liten gutt på ultralyd i dag:-) også tippa jeg over halveis, var 19+3 når jeg gikk inn og var 20+1 når jeg gikk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke på face :) Men glad vi har BIM.

 

Gratulerer med lillegutt Sistemann2012!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ikke er på face, dere kan jo bare opprette en profil uten bilde og noe info, kun for å få være med i gruppa?

Er veldig greit å kunne snakke sammen om alt der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempe koselig inne på gruppa på facebook... Der kan kun vi i september gruppa prate om alt mellom himmel og jord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en av de som har syndet med å ikek være aktiv her siste tiden...men jeg kan gjerne skravle både her og på face jeg:):)

Vi var på ul på mandag og vi fikk se en liten søt gutt!! Så da blir det liv i heimen:) med ei rolig jente fra før så kan det jo bare gå en vei:p hihihi men da blir det liv og røre og mye morsomt i tiden fremover!

 

Hva er det aller beste med graviditeten syns dere jenter??

Jeg syns det er sparkene og lykken over å vite hva som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...