Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle medgravide!

Hvordan er det med matlysten deres etter dere kom halvveis?

Etter halvveis merket jeg at jeg spiste litt mer enn vanlig, normalt etter hva som er anbefalt inntak for gravide da...

Nå er jeg i uke 24 straks og har plutselig fått en vanvitti appetitt (til meg å være i hvertfall). Det merkelige er at selv om jeg er mett, gjerne enda mens jeg spiser, så er jeg Sååå sulten. Har lyst å spise masse, og fort, og bare fråtse i mat. En enorm sultfølelse rett og slett. Magen bare buler ut, men hodet sier SPIS!!! Flere som merker det sånn?

Var på møte på jobben i dag hvor vi før møtet skulle spise middag sammen....Måtte på forhånd advare mine stakkars kolleager om mine manglende manerer, fråtsing og vanvittige matlyst. Haha, jeg ler. Heldigvis har jeg flotte mennesker å jobbe sammen med, for dette gravidgreiene er til tider ganske nasty:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ;) Jeg kan kjenne meg litt igjen, har lyst på alt nesten hele tiden, selv om jeg er stappmett! Så det er til tider veldig vanskelig å la være.. Men jeg prøver å begrense meg litt, vil jo helst ikke slite meg helt ut med å komme tilbake til normalvekt etterpå, jeg har desverre lett for å legge på meg, så det er ikke så lett dette her ;) Men på en måte godt å høre at det ikke bare er meg da ;)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med nr 1 hadde jeg det sånn. Kunne bestille 4 forskjellige drikker på restaurant, måtte bare ha, og planla neste måltid mens jeg fråtset i meg det som kom i min vei, he-he! Nå er jeg gravid med nr 3 og har ingen matlyst (1.tri), men det snur nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...