Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Begynner mer å mer å tro det ikke finnes. Hvordan andre mennesker kan behandle andre og det går deres vei. Blir helt fortvilet. Er i samlivsbrudd med en som er så ego at han vil ha alt sånn som han vil. Bil, hus og barn. Og jeg skal ikke ha noe. Kommer han til å få det som han vil???
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Hvis du står opp for deg og ditt så gjør han jo ikke det Er du i kontakt med fagfolk? Kan det være lurt å få hjelp av en advokat? Ikke gi opp, dette ordner seg! Du ser ut til å ha gjort det rette ved å gå ihvertfall, en kjip egoist eksen din..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Ja, har advokat. Håper det ordner seg sånn at jeg/vi kan starte på nytt uten han. Håper på å kjøpe leilighet og bil. Skal bli bra bare vi kommer oss igjennom dette. Forstår bare ikke at folk kan være sånn og ikke minst en som jeg har bodd med så lenge, men ingenting han gjør sjokkerer mer. HI.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 nei. det gjør det ikke. men om han får alt i dette tilfellet kommer jo an på ganske mye. og hvor smart/dum du har vært
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Har jo funnet ut det at rettferdighet ikke finnes. Skal bli spennende å se hvordan det ender. HI
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Har jo funnet ut det at rettferdighet ikke finnes. Skal bli spennende å se hvordan det ender. HI jeg håper at det går bra for deg! at dere har barn, gjør det jo vanskeligere for han å ta alt. med mindre dere har særeie.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Har jo funnet ut det at rettferdighet ikke finnes. Skal bli spennende å se hvordan det ender. HI jeg håper at det går bra for deg! at dere har barn, gjør det jo vanskeligere for han å ta alt. med mindre dere har særeie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå