Gå til innhold

Finnes det rettferdighet i verden???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner mer å mer å tro det ikke finnes. Hvordan andre mennesker kan behandle andre og det går deres vei. Blir helt fortvilet.

 

Er i samlivsbrudd med en som er så ego at han vil ha alt sånn som han vil. Bil, hus og barn. Og jeg skal ikke ha noe. Kommer han til å få det som han vil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du står opp for deg og ditt så gjør han jo ikke det :) Er du i kontakt med fagfolk? Kan det være lurt å få hjelp av en advokat?

 

Ikke gi opp, dette ordner seg! Du ser ut til å ha gjort det rette ved å gå ihvertfall, en kjip egoist eksen din..

Skrevet

Ja, har advokat. Håper det ordner seg sånn at jeg/vi kan starte på nytt uten han. Håper på å kjøpe leilighet og bil. Skal bli bra bare vi kommer oss igjennom dette. :) Forstår bare ikke at folk kan være sånn og ikke minst en som jeg har bodd med så lenge, men ingenting han gjør sjokkerer mer.

 

HI.

Skrevet

nei. det gjør det ikke.

 

men om han får alt i dette tilfellet kommer jo an på ganske mye. og hvor smart/dum du har vært

Skrevet

Har jo funnet ut det at rettferdighet ikke finnes. Skal bli spennende å se hvordan det ender.

 

HI

Skrevet

Har jo funnet ut det at rettferdighet ikke finnes. Skal bli spennende å se hvordan det ender.

 

HI

 

jeg håper at det går bra for deg! at dere har barn, gjør det jo vanskeligere for han å ta alt. med mindre dere har særeie.

Skrevet

Har jo funnet ut det at rettferdighet ikke finnes. Skal bli spennende å se hvordan det ender.

 

HI

 

jeg håper at det går bra for deg! at dere har barn, gjør det jo vanskeligere for han å ta alt. med mindre dere har særeie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...