Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 jeg er nå gravid. og jeg har 5 papegøyer.... er veldig usikker på om tiden vil strekke til når babyen kommer.. vil jeg klare å sjonglere: baby, matlaging, husarbeid, klesvask, jobb, fuglenes flytur i stua, rengjøring hos fuglene og trening av fuglene. trenger å høre deres tanker.
gutt11spire12 Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Skulle vel gå bra det, her bor det 2 hunder,kanin og en fugl+ en gutt på 13 mnder og på vei med en til Du får nok ikke mye fritid men det kommer sikkert til å løse seg fint Du slipper jo å gå ut på 2 langturer om dagen
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Det burde gå kjempe bra. Her blir det 4 unger, to hunder, 2 katter pluss X-antall kattunger som kommer noen uker før babyen. Kjenner jeg blir litt stressa ang. sykehusopphold og alle de andre, men skal gå fint det å. Vi har attpåtil null familie i 3 timers omkrets...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Det blir nok hektisk de første mnd, men så kommer du og babyen inn i gode rutiner, slik at det blir lettere å finne tid til sånt. Og om du har en mann, så er det jo bare å be han ha ungen, mens du tar fuglene, eller omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå