anonym91 Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 hvor mye bruker dere ? kom til og tenke på det idag, når eg klippa håre til gubben. han er aldri til frisør, eg klipper og av og til farger håret hans. jentongen på 4 har hatt 1 klipp hos frisør ellers så tar eg meg av det. og eg gidder aldri og ta turen før det er krise farger håret hjemme og klipper meg sjelden. har økonomi til alt alle kan gå når det trengs, men tenker nå hvor mye penger vi sparer på og la ver er eg jo nødt til og ta meg en klipp av og til men uten om det trenger vi ikkje bruke penger på det. går kansje 2000kr i frisør timer til meg på 1 år. + litt hårprodukt som varer lenge
November-spire-79 Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Bruker 500 kroner i året på meg selv Klipper meg selv, men gubben må noen ganger rettklippe bak Hater å gå til frisøren
Anonym bruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Huff... Jeg bruker nok litt vel mye bare på frisør er jeg redd. Klipper meg og tar minicolour ca hver 6. uke. Det koster ca 2 000 kroner hver gang. Noen ganger tar jeg kur også, da blir det ca 2500. Så det blir fan meg nesten 18 000 kroner i året.. Usj. Måtte du spørre om dette??? Mannen min klipper seg omtrent like ofte, hos samme frisør, men tar ikke minicolour eller kur, så det blir ca 1000 kroner, så omtrent 9000 kroner i året for ham på frisør. I tillegg bruker vi som regel Redken shampo/balsam el.l. Det blir vel litt det også. :/ suuuukk...
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Huff... Jeg bruker nok litt vel mye bare på frisør er jeg redd. Klipper meg og tar minicolour ca hver 6. uke. Det koster ca 2 000 kroner hver gang. Noen ganger tar jeg kur også, da blir det ca 2500. Så det blir fan meg nesten 18 000 kroner i året.. Usj. Måtte du spørre om dette??? Mannen min klipper seg omtrent like ofte, hos samme frisør, men tar ikke minicolour eller kur, så det blir ca 1000 kroner, så omtrent 9000 kroner i året for ham på frisør. I tillegg bruker vi som regel Redken shampo/balsam el.l. Det blir vel litt det også. :/ suuuukk... Da har jeg ett tips til deg, bestill frisørprodukter fra blush.no, de er billig og det er trygt med tanke på betaling, tar kort eller sender faktura. Lite tips til, finn dere en billigere frisør, shit 1000,- for en herreklipp:-O de pleier å ligge på 450,- og det er frisører i et kjøpesenter.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Huff... Jeg bruker nok litt vel mye bare på frisør er jeg redd. Klipper meg og tar minicolour ca hver 6. uke. Det koster ca 2 000 kroner hver gang. Noen ganger tar jeg kur også, da blir det ca 2500. Så det blir fan meg nesten 18 000 kroner i året.. Usj. Måtte du spørre om dette??? Mannen min klipper seg omtrent like ofte, hos samme frisør, men tar ikke minicolour eller kur, så det blir ca 1000 kroner, så omtrent 9000 kroner i året for ham på frisør. I tillegg bruker vi som regel Redken shampo/balsam el.l. Det blir vel litt det også. :/ suuuukk... Da har jeg ett tips til deg, bestill frisørprodukter fra blush.no, de er billig og det er trygt med tanke på betaling, tar kort eller sender faktura. Lite tips til, finn dere en billigere frisør, shit 1000,- for en herreklipp:-O de pleier å ligge på 450,- og det er frisører i et kjøpesenter. Hei Takk for tips. Jeg handler som regel hårproduktene mine på enten Smart Club eller lookfantastic.com. Begge er mye billigere enn hos frisøren. Men skal absolutt sjekk ut siden du tipser om også. =) å bytte frisør er ikke aktuelt før vi evt får så dårlig råd at vi ikke lengre har råd til dette. Det er også fordi vi muligens har et litt nærere forhold til vår frisør enn folk flest (?). Vi bruker å gå ut å drikke øl med henne etter frisørtimen, begge to (sammen, alle tre, eller fire hvis mannen hennes blir med også). Hehehe... Det er ikke at jeg ikke har råd, jeg bare fikk litt hakeslepp når jeg faktisk tok meg tid til å regne ut hva det faktisk koster. Anonym #3
jordmorstudenten Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Jeg betaler 750 til 1000 kr. for en klipp. Klipper meg ca hver 5 uke. Jeg lette lenge etter en frisør jeg var fornøyd med, og har hittil syntes at hun har vært verdt pengene. Nå har jeg imidlertid klippet ny sveis, og den kan nok alle klippe, så da blir det nok en rimeligere frisør femover. Da frisøren har kostet så mye, har jeg farget håret selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå