Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får innvilget svangerskapspenger? Og når i måneden blir de utbetalt? Har jo en del regninger(bla. studielånet) med trekk den 15.mai og håper jeg får penger før da...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Nav skal sende brev ang behandlingstid. Er visst det eneste man kan forholde seg til, ifølge dem. Problemet er jo at det er ikke bestandig man får et slikt brev. Da må man bare vente, mase og håpe på det beste. Vanligvis skal det vel gå ganske fort, så lenge man har sendt inn alt av papirer (og ingen av de er forsvunnet i posten...) Vil anbefale deg å ringe å spørre de i morgen. Ikke sikkert du får noe svar, men går jo an å prøve.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 det var sjefen som sendte inn papiret jeg fikk fra legen. Ikke noe mer enn det som ble sendt inn nei... Håper det går i orden fort!!! Har liksom ikke råd til å IKKE få utbetalt 20 000 liksom... HI
Appelsindyret Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 noen som vet hva som skal til for å få svangerskapspenger?
Januarbaby2014 Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Hvis du får svangerskapspengene utbetalt i fra NAV og ikke direkte i fra arbeidsgiver så blir dem utbetalt den 25. denne mnd. For å få svangerskapspenger så må det være en fare for fosteret at du fortsetter i den jobben du har. Eller hvis du jobber på en mindre arbeidsplass med få ansatte og hvor det ikke er mulig å tilrettelegge for gravide (f.eks. tunge løft etc.) så kan du også få svangerskapsenger.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får innvilget svangerskapspenger? Og når i måneden blir de utbetalt? Har jo en del regninger(bla. studielånet) med trekk den 15.mai og håper jeg får penger før da... om du ringer ditt lokale navkontor, så har de oppdaterte lister hos seg på hvor lang tid de igjennomsnitt bruker på forskjellige saker på dette tidspunktet. foreksempel bruker min forvaltning 1/2 måned på os i juni, og 6 måneder i august, fordi alle må søke i august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå