Gå til innhold

segne ferdig av spenning!


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Onsdag morgen er det min tur til ultralyd!

 

Jeg har fire målinger med hcg, og den har steget jevnt, men lavt... Altså ikke etter boken. I tillegg har jeg blødninger/spottinger... Kan kanskje ikke kalle det blødninger. Men det bekymrer meg.

Jeg vet jo at disse to faktorene alene eller sammen ikke er tegn på MA.. Men guuuuuuuri jeg er nervøs.

Det blir hvertfall ufattelig vanskelig og plukke sammen bitene om det ikke bor et bøllefrø der inne!!!

 

Flere som har samme erfaringene her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag morgen er det min tur til ultralyd!

 

Jeg har fire målinger med hcg, og den har steget jevnt, men lavt... Altså ikke etter boken. I tillegg har jeg blødninger/spottinger... Kan kanskje ikke kalle det blødninger. Men det bekymrer meg.

Jeg vet jo at disse to faktorene alene eller sammen ikke er tegn på MA.. Men guuuuuuuri jeg er nervøs.

Det blir hvertfall ufattelig vanskelig og plukke sammen bitene om det ikke bor et bøllefrø der inne!!!

 

Flere som har samme erfaringene her inne?

 

ønsker deg lykke til på onsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg? :)

 

Litt lang historie men... hehe..

 

Jeg dro jo til timen 11 jeg, og var så spent at jeg nesten holdt på å dø! Og hun tok ultralyd. Så to sekker. Den ene større enn den andre.. Men kunne ikke se noe embryoer... Det mente hun var aaaalt for tildig, og hjertet kunne man hvertfall IKKE se!!!

 

Gikk ganske skuffet og slukøret ut med beskjed om å ta ny hcg prøve og komme tilbake for ny ul om to uker!!

 

Halvveis lei meg og irritert på kort og dårlig behandlet, bestemte jeg meg for og ikke godta det! Så jeg fant nr. til oslo city legene og fikk time i dag kl.15!! Det var raskt det.

 

Nye sommerfugler og nerver var på plass.. Men de ble erstattet med gledestårer! For jeg har sett hjertet på lillegull slå. Alt så helt perfekt ut. Var i utgangspunktet tvillinger, men det andre embryoet hadde stoppet og vokse, og hjertet slo ikke.

 

Men jeg har fått konstantert at alt er bra, og har fått bildet og greier! Helt uvirkelig, helt fantastisk!!! hurra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj gratulerer litt av en dag! synes du skal klage til første steder du var! hvorfor så de ikke det samme? men flott du nå kan være rolig og vet det er et hjerte som banker fint! vet alt om den følelsen! :)

 

Hvor mange uker er du? er selv 8+5 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj gratulerer litt av en dag! synes du skal klage til første steder du var! hvorfor så de ikke det samme? men flott du nå kan være rolig og vet det er et hjerte som banker fint! vet alt om den følelsen! :)

 

Hvor mange uker er du? er selv 8+5 idag!

 

Jeg burde sikkert det, men orker ikke lage kvalm med Ahus heller... Men var hos legen i dag. Og der fikk jeg høre fra notatet til Ahus i går, og der skrev hun at det ikke var veldig positivt, og at hun ikke trudde helt på at det var liv...

Ble helt satt ut av at han sa det. Han hadde forventet at jeg skulle komme tårevåt inn på kontoret i dag, men fikk litt sjokk da jeg slengte ul bilder på pulten hans i stede.. Positivt overrasket seff. Og han sa han var veldig glad for at jeg hadde klart og holde hodet kaldt, og velge en ny ul. Det er viktig og stå på sitt!!!

 

Så nå er jeg sykemeldt i to uker til, og frem til ul igjen...

 

Jeg er 7+3 i dag etter mine beregninger.. så får vi se...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff opplevelse, å få den beskjeden av Ahus, du er tøff, veldig glad du tok saken i egne hender. Trist ikke Ahus er bedre tenker jeg da som holder til i Stavanger. Det går nok bra så lenge hjertet banker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...