Gå til innhold

Ille kroppslukt i eiga nase - hjælp nån??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ har å fått aversjon mot mi eiga kroppslukt!! SÆrt?? Syns Æ lukte surt nedante enna Æ dusje ofte og innbille mÆ at det lukte av buksan mine å... og Æ har prøvd tre deodoranta no men likavÆl syns Æ det lukte kvalmende svette blanda me dasslukt heile dan... Nån me råd? Æ trur jo ikke at alle andre lukte d å, men det e Ækkelt lÆll...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid? Jeg hadde en sinnsyk luktesans i første svangerskap.. Syntes kronisk det luktet søppeldynge i kjøleskapet, og fikk alle som var på besøk til å lukte der -siden dumme mannen ikke kjente noen ubehagelig lukt... Ehm.. Vel, alle andre hadde også defekte neser, for det var kun jeg som luktet rare ting overalt!!

Skrevet

haha ja æ e i veke 15 eller nå. Men det her starta no i hælga, etter æ kom heim fra tur. og mitt kjøleskap lukte å ækkelt, å æ må brækk mæ me ein gang æ kjæm inmn døra heim. men så går det over, og ingen andre lukte nå. Steike, ska æ gå sånn i sæks måna te?? Hjæælp!

HI

Skrevet

sliter med sterk luktesans fra før av jeg og har nå i tillegg xtra sterk luktesans pga gravid i 6. uke. helt forferdelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...