Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Æ har å fått aversjon mot mi eiga kroppslukt!! SÆrt?? Syns Æ lukte surt nedante enna Æ dusje ofte og innbille mÆ at det lukte av buksan mine å... og Æ har prøvd tre deodoranta no men likavÆl syns Æ det lukte kvalmende svette blanda me dasslukt heile dan... Nån me råd? Æ trur jo ikke at alle andre lukte d å, men det e Ækkelt lÆll...
Nangiliama Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Gravid? Jeg hadde en sinnsyk luktesans i første svangerskap.. Syntes kronisk det luktet søppeldynge i kjøleskapet, og fikk alle som var på besøk til å lukte der -siden dumme mannen ikke kjente noen ubehagelig lukt... Ehm.. Vel, alle andre hadde også defekte neser, for det var kun jeg som luktet rare ting overalt!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 haha ja æ e i veke 15 eller nå. Men det her starta no i hælga, etter æ kom heim fra tur. og mitt kjøleskap lukte å ækkelt, å æ må brækk mæ me ein gang æ kjæm inmn døra heim. men så går det over, og ingen andre lukte nå. Steike, ska æ gå sånn i sæks måna te?? Hjæælp! HI
samu Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 sliter med sterk luktesans fra før av jeg og har nå i tillegg xtra sterk luktesans pga gravid i 6. uke. helt forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå