cheni Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2012 Takk for svar Kaster alt for mye mat, nå er det skjerpings her!
It's all about me Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Jeg synes det kommer litt an på. Crabsticks er jo frossent, så er de også oppbevart frossent etter åpning er det null problem å bruke de både imorgen og resten av sommeren. Men er de tint og oppbevart i kjøleskap er det en gyllen regel om at mat skal brukes innen et døgn etter at det er tint. Den hadde jeg fulgt på crabsticks også. Så, frossene: Ja Tint: Nei
cheni Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2012 Kjøpte "fersk", eller vakumpakket da Har søkt, men finner ikke holdbarhet etter åpnet
It's all about me Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Kjøpte "fersk", eller vakumpakket da Har søkt, men finner ikke holdbarhet etter åpnet Oj, viste ikke at det fantes noe annet enn frossent jeg, he he. Men har den aqldri vært frosset går det nok fint å bruke den imorgen, du lukter det nok lett om ikke.
cheni Skrevet 23. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2012 Crabnobs het det riktignok, men det er skikkelig dårlig at det ikke står noe på pakken! Skal smake en bit selv før matpakken smøres iallefall Tiner vanligvis kun det guttungen spiser, så det er første gang jeg har kjøpt "fersk".
ellen-propellen Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Du kjenner det jo på lukta om de ikke kan spises
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå