~AnonYm~ Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Aner ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har data fyren i snart 5 månder, har det kjempebra sammen. Han liker meg godt og samme gjør jeg med han.. men jeg har 3 barn. alder 1 år til 5.. den minste ble han kjent med fra dag en av ca.. så kommer godt over ens med han.. mens de 2 andre som er eldre har han bare truffet en gang. Han vil bruke god tid, syns fortsatt det er litt skummelt mtp de 2 som er 3 og 5 år..Og det skjønner jeg.. Men jeg vet ikke.. har hatt et par diskusjoner ang hvor vi står og at vi er på forskjellige stadier i livet.. For min del er dette noe jeg vil, og jeg vil være med han. Samme vil han, men han trenger babysteg.. Vi er ikke offisiellt sammen. Han har forsatt kontoen sin på dating siden vi traff hverandre(han har betalt for ett halvt år , derfor han enda har den). Og det går forsåvidt greit, men kjenner jo det plager meg, siden jenter skriver med han. men han har ikke truffet noen andre enn meg:) Jeg kan ikke forvente noe av han egentlig, siden jeg har gått med på å ta dette med ro, og se hva som skjer.. men jeg kjenner at pga avstanden(bor en time fra hverandre) og det at vi bare er med hverandre i helgene som oftest, sliter litt på psyken min.. han jobber masse, og har det greit med å treffe meg i helgene, og det å savne meg.. mens jeg helst skulle hatt han her hver dag.. Vet ikke helt hva jeg lurer på, men føler meg litt rådvill på det hele.. Det føles godt ut når vi er sammen, men er tiden alene hjemme hver kveld som sliter meg ut:/ what to do?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg hadde bedt ham om å slette/deaktivere kontoen. Selv om han har betalt for et halvt år, så trenger han ikke å bruke den et halvt år. Jeg synes det er uakseptabelt å skrive med andre jenter på datingsside når man har datet i nesten et halvt år, har møtt barna osv. Jeg har magefølelse på at denne fyren kun holder deg på gress og kun vil ha sex. Dessverre. Eller jeg hadde kanskje gjort det samme som ham - skrev masse med andre menn og følt meg kjempepopulær, avlyst et par helger med ham og sett om han fortsatt var interessert. Backer han ut da, ja, da vet du at han bare var ute etter en ting.
~AnonYm~ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2012 Jeg hadde bedt ham om å slette/deaktivere kontoen. Selv om han har betalt for et halvt år, så trenger han ikke å bruke den et halvt år. Jeg synes det er uakseptabelt å skrive med andre jenter på datingsside når man har datet i nesten et halvt år, har møtt barna osv. Jeg har magefølelse på at denne fyren kun holder deg på gress og kun vil ha sex. Dessverre. Eller jeg hadde kanskje gjort det samme som ham - skrev masse med andre menn og følt meg kjempepopulær, avlyst et par helger med ham og sett om han fortsatt var interessert. Backer han ut da, ja, da vet du at han bare var ute etter en ting. Ja du sier noe der! Jeg har tenkt disse tankene veldig mangen ganger selv. Vridd å vendt på alt.. Men jeg vet ikke, vi har ikke bare sex liksom:p Vi går på kino, drar ut å spiser, drar på shopping osv... Men for all del.. Vi har megabra sex, jeg er en racer i senga, så kan forstå at han ikke vil gi slipp på det:p hehehe
~AnonYm~ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2012 Kan jeg spørre han rett ut om han kan deaktivere kontoen, pga det plager meg? Vi har prata om dette et par ganger, og for 3 månder siden sa jeg at jeg deaktiverte min, og hinta til at han kunne gjøre det samme.. men det gikk visst ikke inn.. Jeg vil ikke starte noe dikusjon, bare spørre rett ut om han kan gjøre det... Eller?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Jeg mener du skal holde på på samme måte som han. Har dessverre ikke så veldig god feeling på hvor langvarig dette forholdet kommer til å bli. Så se om du finner en som er litt raskere i avtrekkeren, så kan du jo bare ha han på gress som han har med deg.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Kan jeg spørre han rett ut om han kan deaktivere kontoen, pga det plager meg? Vi har prata om dette et par ganger, og for 3 månder siden sa jeg at jeg deaktiverte min, og hinta til at han kunne gjøre det samme.. men det gikk visst ikke inn.. Jeg vil ikke starte noe dikusjon, bare spørre rett ut om han kan gjøre det... Eller? Menn forstår ikke hint. Du må ikke SPøRRE, du må bare fortelle ham, at du har fått inntrykk av at han ønsker seriøst forhold, men at han samtidig vil ta det rolig i begynnelsen. Og at du anser det å være på datingsside og skrive med andre som ikke seriøst, og derfor tviler på hans hensikter. Siden du har 3 små barn, har du vel ikke tid å kaste bort på en som bare er ute etter en ting eller holder deg varm som god nr 2? Fortell ham om dine bekymringer og spør hva hensikten hans er. Om han synes det er greit at du også skriver med andre og dater andre, eller om han vil satse på det dere har.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Forresten, bruker det (etter MIN erfaring) å være kvinnegreie om å ta det rolig. Menn bestemmer seg ganske fort enten-eller. Men muligens jeg tar feil. Synes uansett du bør spørre klart og forvente klart svar, å gå rundt i uvisshet ødelegger folk bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå