Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Andre som har hatt fireåringer med hull? Hvordan reagerer tannlegen?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Ja, min fireåring hadde hull i tennene... Allerede ved å få den beskjeden følte jeg meg rimelig langt under bordet, tannpleieren som undersøkte han var ikke akkurat fintfølende og lesset på med skyldfølelse. Jeg visste jo allerede at jeg hadde fucka opp, men klagde på tannpleieren og forklarte at hvis jeg ble behandlet sånn en gang til så kom jeg ikke til å klare å følge opp barnet pga min egen tannlegeskrekk. Jeg grudde meg veldig til å møte tannlegen, men hun var veldig fintfølende og prøvde å hjelpe meg isteden for å dømme meg. Tannlegen har informert meg masse om rett kosthold ( ting jeg visste fra før) noe som jeg selvfølgelig har godtatt og gjort det klart at jeg har strammet inn på kostholdet vårt. Hun har gitt oss konstruktive råd angående tannpuss og fluor. Tannlegen vår er veldig diplomatisk og veldig flink med barn, hun har også gjort det sånn at alle oppfølgingstimer er utført av henne og ikke av noen av tannpleierne ved klinikken. Noe jeg setter veldig stor pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå