hamarmamma87desemberspire Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hm. Pleier å kjøpe gilde sitt ferdig oppskårede pålegg,men det kan jeg vel ikke spise som gravid? Vet ikke hvordan det kjøttet er behandlet..? Noen som har greie på det?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Så vidt jeg vet er det ikke gjennomstekt, så jeg holder meg hvertfall unna det. Men kanskje noen andre er mer opplyste enn meg? Savner roastbiff, så hadde jo vært fint å kunne spise det.
November-spire-79 Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Tror ikke kan skal spise det,siden det ikke er gjennomstekt. Da kan du heller lage det selv hjemme, og gjennomsteke det selv, men det blir jo ikke like godt Roastbiffen er veldig lite stekt i midten, jeg husker vi lagde dette på kokkeskolen og da tror jeg den skulle være på 60 grader.
hennipenni Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Roastbiff blir bare stekt på utsiden, og er "rå" i midten, derfor er det ikke anbefalt at gravide spiser det. Alt kjøtt skal være godt gjennomstekt
hamarmamma87desemberspire Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2012 Var det jeg trodde ja. Huffameg. Har sååå lyst på det! Med remulade og rå løk,nammmm!! ;p Jaja,får vente pent i 7 mnd til da
babysyk_74 Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Var det jeg trodde ja. Huffameg. Har sååå lyst på det! Med remulade og rå løk,nammmm!! ;p Jaja,får vente pent i 7 mnd til da Spiste biff i begge mine forrige svangerskap.å spise biff/roastbiff i Norge er nok ikke store risikoen,men ville ikke gjort det i utlandet:)
vinter2012 Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Var det jeg trodde ja. Huffameg. Har sååå lyst på det! Med remulade og rå løk,nammmm!! ;p Jaja,får vente pent i 7 mnd til da Har sååå lyst på det jeg også! Er så lei ost nå.... og annet pålegg frister ikke.... kanskje man kan lage selv. Har hørt at hvis kjøttet har vært dypfryst, så går det greit at det er litt rødt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå