Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Er det bare jeg som får opp det uansett hva jeg gjør her? Min vanlige innlogging funker ikke, og jeg får jo postet innlegg. Nei dette skjønner jeg ikke...
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Sånn har jeg det også, godt det ikke bare er meg da
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Er slik her også, bare trykker de bort jeg, siden jeg vet jeg er pålogget Spørs om det er teknisk feil hos dem
HvittHus Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Det er en bug. Meld den inn til moderator, så kanskje de bruker litt tid på å fjerne den.
Gjest mphs Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 La denne inn på ris/ros siden. Kanskje de retter det.
elin Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Hei. Flott at dere la det inn på ris og ros også. Det er fikset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå