Gå til innhold

Hvordan er formen jenter?


1973modell

Anbefalte innlegg

Ja nå er det ikke lenge igjen til det er vår tur..

Hvordan er formen deres, og har dere alt klart til nurket kommer?

 

Her er formen så som så.. har enormt mye vann i kroppen.

Samt at jeg sover dårlig, vondt å snu seg og må ligge med skinner på hendene pga carpal tunnel syndrom..

 

Når det gjelder å ha alt klart, er det meste i hus..

Må vel starte å vaske opp litt klær snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk opp for meg hinn dagen, at snart så er faktisk den lille i magen leveringsklar - har gått så altfor fort!

Formen her er tipp topp, er først nå mot slutten at jeg har merket noe til hormonene (rettelse; min mann har fått merke hormonene!). Jeg som hadde bekkenløsning og vansker med å gå, har siste ukene faktisk vært i bedre form enn på lenge, selv om trapper og oppoverbakkene tar litt på med en stor mage og ekstra vekt.

 

Her er alt så og si klart for lillegullet. Mangler myggnett/regntrekk til vognen (men er noe som kan skaffes senere), og litt diverse produkter som kanskje er kjekt og ha i hus, men ellers alt klart :-)

 

Nå ser jeg for meg at jeg skal slappe av mest mulig til rundt 17 mai før jeg tar en skikkelig stor rengjøring i hele huset og starter med å vaske klærene til lille.

 

Vi har en spennende tid i møte :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er ok, men begynner å kjenne det er tungt nå. Er ufattelig slitsomt å fortsatt være i jobb, men tar en dag av gangen, så får vi se hvor langt det holder. Er jo bare 3 uker til permisjon nå... Sliter en del med bekkenet, har mye halsbrann og er til tider en del svimmel og kvalm. Utenom det er alt foreløpig helt fint, og jeg er takknemlig for at det hittil ikke ser ut som jeg skal gå like mye opp i vekt som med storebror (35kg)..

Ellers begynner jeg å bli veldig klar nå :) Gleder meg ufattelig til permisjon, få lillebror ut i armene og til å kooooose meg med liten baby i hele sommer++ :)

Har kommet et stykke med alle forberedelser, men er ikke ferdig. Hadde det meste etter storebror, så er i grunn mest jobb med å vaske alt etter han. Ikke så mye å handle inn. Litt madrasser, dyner og sengetøy, men begynner å nærme meg der.

Har også begynt å tenke på fødebaggen (men bare tanker foreløpig :D ) og lurer på når jeg kommer til å begynne å somle meg til å pakke litt i den. Bør jo pakke en bag til storebror som skal til besteforeldre i løpet av tiden jeg er på føden/barsel også. Men det haster nok ikke helt enda ;) Tar det med ro, men tankene er begynt planleggingen :)

Tenker jeg setter opp giret når permisjonen begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ih...

 

Jeg er egentlig i tipp topp form, men har hatt det sp travelt den siste ting, at det kun er vogn, vugge, og litt babytøy som er på plass :-/

 

Vi har avtalt at den 1. mai skal vi ut og shoppe. Forhåpentligvis det hele.. :-)

 

Kjenner panikken bre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her re formen fin, sånn utenom bekkenløsning, ryggvondt, halsbrann og søvnproblemer, men jeg er hvertfall ikke så kvalm lenger og det er veldig deilig!

 

Er akkurat 34 uker i dag og kjenner på det som en lettelse! For forrige helg ville plutselig mini ut... Da er jeg veeeldig glad ofr at jeg har en mann som alltid er tidlig ute og hadde mast på meg om å begynne å pakke baggen allerede da. så 8 uker før termin begynnte jeg å pakke baggen og vi tok en god shoppingtur for å få inn de siste tingene til mini. så gikk det ikke mange dagene før jeg fikk rier å måtte legges inn på sykehuset.

 

Heldigvis klarte de å stoppe riene uten at jeg hadde fått noe åpning. så nå går jeg å "kniper igjen", og håper at mini ikke kommer før om noen uker:) Men må si at oppi allt som skjedde så var det utrolig godt å vite at allt var klart hjemme. Man vet jo aldri når babyen bestemmer seg for å komme:)

 

Så nå er det bare å nyte våren å vente på at vår lille prins skal komme:) Vi gleder oss sånn ti lå møte han å bli kjent med han <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ett kapittel for seg selv, men er ferdig med nesten alt, eneste som mangler nå er en ferdig pakket føde og barsel bag, men den begynner jeg så smått på snart.

Skal prøve akupunktur på torsdag for bekkenløsning og bekkenlåsning. Så fotmassasje på fredag. Så kanskje formen blir bedre.. Halsbrann, rls, kramper og vann i beina er bare barnemat iforhold til de jævla bekkene..

Ellers så har småtten det visstnok veldig bra i magen, noe som selvfølgelig teller mest :D (uke 34+3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere skal shoppe i sverige den dagen siden alle butikker i norge er stengt da ;)

 

Ih...

 

Jeg er egentlig i tipp topp form, men har hatt det sp travelt den siste ting, at det kun er vogn, vugge, og litt babytøy som er på plass :-/

 

Vi har avtalt at den 1. mai skal vi ut og shoppe. Forhåpentligvis det hele.. :-)

 

Kjenner panikken bre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ok, er mye sliten, svimmel og vondt i ryggen, men det må man vel nesten regne med. Er 33+3 i dag, og jobber 50%. Håper jeg får til det frem til permisjonen som starter i midten av mai.

Her er ikke sykehusbag'en pakket, i stedet holder vi på med oppussing. Håper å bli ferdig med prosjektet innen 2 uker, for er slitsomt å ha halve soverommet i stua inntil det blir ferdig. Nå gjenstår bare å male en vegg, bytte gulvet og så vente på leveringen av spesialtilpasset garderobeskap. Gleder meg til å få alt på plass! :) Ellers er vogn, bilsete, seng, vugge og alle de store tingene på plass. Mangler litt småting men det kan man ta etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin, lite plager egentlig :)Sover litt dårligere om natta pga at jeg ikke finner noen god stilling å ligge i pluss doturer et par ganger per natt ;)

Har så smått begynt å vaske vugga, men har en del å gjøre enda som jeg utsetter til i morgen...hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilu87

Jeg har bekkenløsning, halsbrann, får lite søvn og sliter mye med hodeverk, men motet er på topp! :) Gleder meg til det er overstått, bare 39 dager igjen til termin nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er formen så som så - har mye vondt i ryggen, og jobber nå bare 40% - håper det skal holde ut, men blir det ikke bedre neste uke, så er det mulig jeg spør om 100% sykemelding. Er i uke 32+5, så begynner heldigvis å nærme seg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...