Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Å ENDELIG kunne ha verandadøra Åpen igjen uten at man fryser ihjel!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Det har vi hatt litt her også, bare så synd at vi får inn naboens røyk samtidig
Gjest Ziva Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Da hadde det flommet over i stuen. Her har det regnet mesteparten av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå