cmilla80 Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Er så skuffet over ett par sko jeg kjøpte i til mitt 30 års lag. Skoene er ett par kilehelsko i skinn fra designeren Bibba.no. Kjøpte dem hos forhandler og måtte ha dem i str 37, som er en str mindre enn jeg vanligvis har. Hjemme satt de som ett skudd. Men etter jeg begynnte å gå startet jeg å skippe i de. Kjøpte ilegg såler. Funket litt, men etter å ha gått litt til skipper de igjen med såler. Endte med at jeg hadde 2 såler i og enda var de ubrukelige. Gikk uten sko den kvelden:/ Er veldig skuffet siden den var dyre sko fra en designer. Har jeg noe krav til å evt bytte el få pengene igjen? Det virker som at skinnet gir etter og bare vier seg ut. Det skal jo ikke være sånn. Tenkte bare høre hva jeg har krav på før jeg ringer butikken.
It's all about me Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg hadde klaget. Sko kan tøye seg litt, men at de blir så store at en trenger to par såler er ikke normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå