Gå til innhold

Moderne 2 roms? Særlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Ja, du ser vel at den er moderne? Retro er moderne igjen vettu :P

Skrevet

Hehe, det var en merkelig beskrivelse av dette huset. Burde vel heller stått: bolig med godt potensiale :P

 

Tipper det var en bastant selger som hadde klare meninger om hva det skulle stå som tekst/overskrift i annonsen. Eller en svært gammel eiendomsmekler uten salgserfaring siste 20 år ;)

Skrevet

Er nok moderne siden det er innlagt vann og klosett :)

Skrevet

Den var bygd i 2003:-/

Skrevet

Hehe, det var en merkelig beskrivelse av dette huset. Burde vel heller stått: bolig med godt potensiale :P

 

Tipper det var en bastant selger som hadde klare meninger om hva det skulle stå som tekst/overskrift i annonsen. Eller en svært gammel eiendomsmekler uten salgserfaring siste 20 år ;)

 

Det er en utleieleilighet ;)

Skrevet

Merkeligste annonsen jeg har sett på lenge.. Hvordan kan den ha blitt bygget i 2003?? Ingen som vil betale så mye for å bo der heller vel, var jo helt grusomt..

Skrevet

Haha, fantastisk! Det må være en oppdatert eiendomsmegler gitt :-)

Skrevet

Og så nå at det ikke var en eiendomsmegler inni bilde her....

Skrevet

Jeg lurer heller på om det var en truse som hang på tørk på dusjkabinettet :-)

Skrevet

de har nok bygget med materialer de har fått gratis.. ingenting der som var moderne.

Skrevet

ELEKTRISK strøm følger med ja. ÅssÅ ADSL. Men ingen gjenboere :-) Sprøeste annonsen!

Skrevet

Er denne leiligheten i det hele tatt godkjent som utleieleilighet? Så vidt jeg kunne seg var det veldig små vinduer bortsett fra det ene på stuen som også var i minste laget...

 

Aldri verden om jeg ville leid den leiligheten der altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...