Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=34484352
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Ja, du ser vel at den er moderne? Retro er moderne igjen vettu
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Hehe, det var en merkelig beskrivelse av dette huset. Burde vel heller stått: bolig med godt potensiale Tipper det var en bastant selger som hadde klare meninger om hva det skulle stå som tekst/overskrift i annonsen. Eller en svært gammel eiendomsmekler uten salgserfaring siste 20 år
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Er nok moderne siden det er innlagt vann og klosett
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Hehe, det var en merkelig beskrivelse av dette huset. Burde vel heller stått: bolig med godt potensiale Tipper det var en bastant selger som hadde klare meninger om hva det skulle stå som tekst/overskrift i annonsen. Eller en svært gammel eiendomsmekler uten salgserfaring siste 20 år Det er en utleieleilighet
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Merkeligste annonsen jeg har sett på lenge.. Hvordan kan den ha blitt bygget i 2003?? Ingen som vil betale så mye for å bo der heller vel, var jo helt grusomt..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Haha, fantastisk! Det må være en oppdatert eiendomsmegler gitt :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Og så nå at det ikke var en eiendomsmegler inni bilde her....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Jeg lurer heller på om det var en truse som hang på tørk på dusjkabinettet :-)
♥ anonym♥ Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 de har nok bygget med materialer de har fått gratis.. ingenting der som var moderne.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 ELEKTRISK strøm følger med ja. ÅssÅ ADSL. Men ingen gjenboere :-) Sprøeste annonsen!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #13 Skrevet 23. april 2012 Er denne leiligheten i det hele tatt godkjent som utleieleilighet? Så vidt jeg kunne seg var det veldig små vinduer bortsett fra det ene på stuen som også var i minste laget... Aldri verden om jeg ville leid den leiligheten der altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå