Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn p-staven for ca. en måned siden. Tok en graviditetstest for to dager siden som viste svak positiv. da hadde jeg en liten blødning i tillegg som varte helt kort, men som er over nå. Har utrolig ømme pupper, meget synlige blodårer over hele brystkassen, småsvimmel og hormonell. Trodde først at dette kun var bivirkninger, men så på armen min i sted at den jævla p-staven er knekt!! Seriøst, helt i to! Er det noen her som kan gi meg råd, dele erfaringer osv? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!! Har ikke mulighet til å ta en ny grav.test før i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bestille en legetime i morgen? Kan være at det bare ser ut som om p staven er knekt? Tror ikke det er noe du får gjort noe med akkurat nå gitt =p

Har forøverig hatt pstaven selv. Er et forbanna møkkeprevansjonsmiddel. Jeg hadde bare problemer med min, og når jeg fikk tatt den ut, fortalte den nye fastlegen min at han ikke skjønte hvorfor den var på markede en gang. Er visst bare bivrkninger, småblødninger og problemer med den omtrent hele veien. Så mitt råd: Ta den ut! ( noe du evt. må uansett om du er gravid )

Skrevet

Jeg har legetime den 27. håper bare jeg ikke er gravid nå altså, minsten er jo bare fire og en halv måned og jeg vil absolutt ikke ha fler! Aner ikke hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Var graviditetstesten svak positiv så er du nok gravid

Skrevet

Seriøst, min er også knekt. det har den vært i ca 1 år nå. Har det virkelig noe å si? (panikk!)

Har forresten ikke hatt andre bivirkninger enn uregelmessig mens

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Min stesøster ble gravid på p-staven, den var også knekt, vet ikke om det har noe å si eller ikke jeg, men kan jo starte å lure..

Skrevet

Å herreguud! Jeg bare KAN IKKE være gravid nÅ!! Seriøst! Har skikkelige ømme pupper, tegn nummer en for meg med begge mine forrige graviditeter. Men testen er jo meget svak da, skal ta ny i morgen og kjenner meg dÅrlig bare pÅ tanken om den skulle vært sterkere..

Skrevet

Seriøst, hva skjer med store bokstaver midt i setningene??

Skrevet

Her er testen RETT etter testing. Det skal sies at den ble sterkere, men ikke vet jeg.

Skrevet

Glemte visst bildet.. haha.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Den ser positiv ut for meg... ville dratt til legen så fort som mulig

Skrevet

En positiv test er en positiv test. En graviditetstest slår ikke ut på noe annet enn graviditet (eller, noen svært få sykdommer da, men det er ekstremt sjeldent).

Ta en ny imorgen og kom deg til lege.

Skrevet

Åh neei ... Herregud, hvordan kunne dette skjee!! :(

Skrevet

Sjansen for at du er gravid er mye større enn sjansen for at du ikke er det, en test er uhyre sjelden falskt positiv.

Føler med deg, hadde det skjedd meg nå måtte jeg tatt abort og det er noe jeg aldri, aldri, aldri har lyst til å oppleve. Jeg har valgt å sterilisere meg da, men selv det er ikke 100% sikkert, ingenting annet enn totalavhold er det..

Lykke til videre, uansett hvordan det blir. Klem.

Skrevet

Jeg vet, aldri vært imot mennesker som har tatt abort, men har alltid tenkt at jeg ALDRI kunne gjort det selv. Er helt utenkelig, men det er mer utenkelig å gå gravid, føde og ha nok et barn i armene. Har fått to barn på to år, det var to tette og ferdig med det policy her hjemme og ingen av oss ønsker et barn til. Ikke har vi plass heller om man tenker praktisk på det.

Er så dårlig nå. Skjønner ikke hvordan jeg skal gå gjennom noe slikt, verken på den ene eller den andre måten. Huff.

Skrevet

Takk for svar forresten, klem!

Skrevet

Om det er en måned siden du satte inn staven vil jeg tippe du er 5-6 uker på vei og ble gravid rett før du satte den inn. For tidlig for en test å vise positivt når du satte den inn siden du nettopp var befruktet?

Skikkelig kjip situasjon det der. Skjønner godt at du har det jævlig i kveld...

Skrevet

Leste meg fram på hvordan du kan finne ut enda bedre om graviditetstesten er positiv. Hvis man økte kontrastene blant annet, sånn at den utydelige positive-streken kom bedre fram, så kunne man se hvor sterk den egentlig var. Her er det jo ingen tvil for min del i hvert fall...

Skrevet

Uff, umulig å si.. er nok ikke langt på vei heldigvis, men må få gjort noe snarest. få en hastetime hos lege å få det unna.

Skrevet

Tok en test til, men i følge bruksanvisningen så er testen ugyldig?? Det dukket kun opp en klar strek, men tydeligvis på feil side av displayet?! Blir gaal..

Skrevet

Tok en test til, men i følge bruksanvisningen så er testen ugyldig?? Det dukket kun opp en klar strek, men tydeligvis på feil side av displayet?! Blir gaal..

Du må kjøpe ClearBlue digital, så slipper du drive tolke svake streker o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...