Gå til innhold

hvor lang er deres cv.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

går den over 1 a4 side?

min er nå på 1,5 sider. skremmende.

er bare 22 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener den er på 1 side enda(kanskje litt over) er 38 år.

Har du hatt mange korte jobber eller har du mye utdannelse?

Skrevet

Mener den er på 1 side enda(kanskje litt over) er 38 år.

Har du hatt mange korte jobber eller har du mye utdannelse?

har hatt mye utplasseringer fra skolen. som praksis. tror det er 6 jobber som bare er praksis, resten er jobb med lønn.

Skrevet

Har prøvd å få plass på 1 A4 side. Prøvd å skrive flere ting isammen for å få til dette, og endret på skriftstørrelse osv. Hvis du har mange ulike praksiser over kort tid, så ville jeg nok heller skrevet det nyeste øverst, og så ha en samlekolonne der du skriver at du har hatt ulik praksis der og der, og gjort ca det og det, og ca tidsrom i setningsform. Kort og konkret. Så tar det mindre plass. Man kan også evt samle utdannelse litt, feks skrive for samlet videregående skole istedefor per år, og heller kommentere litt i et kommentarfelt på siden om det er noe du ønsker å uttdype (som utenlandsopphold, studieretning osv).

Har lest at man anbefaler å prøve å holde seg innen 1 side på CV fordi det er mer oversiktig.

Skrevet

Jeg har en side, men sliter med å få plass. Lek litt med oppsett og skriftstørrelse, så får du det sikkert ned på en side. Om du er 22 tviler jeg på at du skal ha nok til mer om du jobber litt med å trekke sammen noe :-) Min CV er på en side og har nå skriftstørrelse 9,5 for å få plass. Jeg er 28 og har 8 års studier, masse ekstrakurser og har jobbet siden jeg var 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...