Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 jeg er glad i å bake. og liker å prøve ut nye mat retter. gjør det mer og mer. utrolig glad i å utforske litt.. driver å skriver ny cv....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Ja, men ser ikke hva det har på en cv å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Ja, det er en interresse, men det har ingenting å gjøre på en cv. Kan nevnes som løsprat under et intervju.
Gjest Miryks Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 (endret) Ano#2: Det KAN kanskje ha noe med at jobben hun søker på kanskje er en jobb som har noe med det å gjøre? Glem det, jeg tenkte til å ha med i selve søknaden, ikke CV'en : > Endret 23. april 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Da skriver man det i søknaden, og ikke på en cv.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Ano#2: Det KAN kanskje ha noe med at jobben hun søker på kanskje er en jobb som har noe med det å gjøre? Glem det, jeg tenkte til å ha med i selve søknaden, ikke CV'en : > har ikke så mye med jobben egentelig. bare fått beskjed om å skrive ned intressene mine på cvèn min. og bake å lage mat er noe jeg liker. nav hjelper meg til å lage bedre søknad og cv.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Jeg fikk også tips om å skrive kort om mine interesser på cv'en. Så ja, jeg har med baking og kakedekorering, som jeg driver med på hobbynivå, samt tre kurs jeg har vært på innen emnet. Skal også nevnes at jeg bl.a søker jobb på bakerier, så da er det jo relevant for meg. Tror mange ser på interesser (på cv'en) som en måte å danne seg et bilde av personen, og se hva de bryr seg om utenfor en jobbsituasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå